سه شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۳۶۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

رییس سازمان حمایت برکنار شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی، سید محمود نوابی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد.

نوابی - مشاور وزیر صنعت در امور فرابخشی - بود که از سوی نعمت‌زاده به عنوان رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب و جایگزین جواد تقوی شده است.

نوابی پیش از این معاون سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیر کل نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور بوده است و بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

طبق اعلام شاتا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکم انتصاب رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان آورده است که " نظارت و کنترل قیمت کالا و خدمات، انجام فعالیت های کارشناسی و نظارت اثربخش بر بازار و سایر وظایف محوله همسو و هماهنگ با برنامه‌های معاونت توسعه بازرگانی داخلی از وظایف رییس جدید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است که باید با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و تعامل سازنده با ذینفعان، نسبت به برنامه ریزی و نظارت صحیح و اصولی در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان اهتمام ورزد".

 

 

 

 

 

 

ایسنا

(سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳) ۱۱:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها