دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۷
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۵۳۳۸۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

شاره گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان مازندران

به گزارش فودنا رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تحقق آرزوی دیرینه بخش کشاورزی اتان مازندران با شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان خبر داد.


به گزارش فودنا پرویز موسی نژاد  اظهار داشت: در مرحله دوم شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی، هشت هزار دستگاه تراکتور و 900 دستگاه کمباین با عمر مفید زیر 13 سال قابلیت شماره گذاری در استان مازندران  را دارند.
او با اشاره به برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزان استان مازندران با حضور دکتر عباسی رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور و جمعی از مسوولین استانی و .. در شهرستان ساری، ساماندهی ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی، امکان صدور کارت هوشمند سوخت و توزیع عادلانه سوخت، ایجاد فضا و زیر ساخت جهت به رهن بردن ماشین آلات کشاورزی جهت استفاده از تسهیلات بانکی، ردیابی هنگام سرقت، بهره وری از مزایای صدور سند و پلاک گذاری، جلوگیری از تردد غیر مجاز و فروش غیر قانونی و ایجاد مکانیزمی جهت بیمه نمودن این ماشین آلات را از جمله اهداف مهم این طرح برشمرد.
وی از دهیاری ها و شوراهای اسلامی درخواست نمود تا کشاورزان را با در دست داشتن مدارک فردی و وسیله نقلیه جهت مراجعه به نزدیکترین مرکز جهاد کشاورزی حوزه خود راهنمایی و اطلاع رسانی نمایند.
(دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳) ۰۹:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها