سه شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۳ / ۰۹:۰۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۳۲۳۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

صنایع شیر ایران به بازار سرمایه پیوست

مراسم افتتاح کارگزاری بورس پگاه با حضور دکتر باروتکوب مدیر عامل صنایع شیر ایران ، مهندس اسدیان معاونت منابع مالی و سرمایه گذاری و تعدادی از مدیران ارشد صنایع شیر ایران روز یک شنبه 2 آذر ماه در محل شرکت کارگزاری بورس پگاه یاوران نوین برگزار شد.

در این مراسم وحیدی مدیر عامل شرکت کارگزاری پگاه یاوران نوین طی گزارشی از روند شکل گیری بورس پگاه اعلام نمود که مجوزهای انجام معاملات و مشاوره پذیرش در بورس تهران و فرا بورس ایران اخذ شده است.
از وظایف اصلی شرکت کارگزاری انجام خدمات مشاوره برای عموم مردمی که علاقمند به خرید و فروش سهام در سازمان بورس ایران هستند می باشد. از دیگر وظایف این شرکت  اجرای سیاستهای صنایع شیر به منظور انجام تسهیلات لازم برای ورود شرکتهای تحت پوشش به تالار بورس می باشد.
وحیدی اعلام نمود که از برنامه های آتی شرکت کارگزاران بورس پگاه، اخذ مجوز معاملات آنلاین و انجام معاملات قرار دادی در بورس کالا است. این شرکت  به زودی وارد بورس انرژی نیز خواهد شد.
از این پس شرکت های تحت پوشش جهت ورود به تالار بورس پس از انجام تشریفات لازم و اخذ مجوزهای قانونی می توانند از طریق کارگزاری بورس سهام خود را عرضه نمایند.
در ادامه مهندس اسدیان اعلام نمود هدف از ایجاد کارگزاری بورس پگاه ارتباط نزدیک و مستقیم با سازمان بورس اوراق بهادار می باشد .
ایشان ضمن تشکر از وحیدی مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس پگاه و اعضای هیئت مدیره به خاطر راه اندازی کارگزاری  بورس  پگاه حمایت جدی از این شرکت را از سیاستهای اصلی مدیریت ارشد صنایع شیر ذکر نمود و توسعه فعالیتهای بورسی از جمله خرید و فروش کالا را مورد تاکید قرارداد .
 
(سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳) ۰۹:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها