دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۰
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۵۳۲۳۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

کشاورزان و دامداران به حمایت جدی دولت نیاز دارند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: کشاورزان و دامداران نیاز به حمایت جدی دارند، در مجلس کمبود قانون نداریم، اما در اجرا دچار مشکل هستیم چه در دولت فعلی و چه در دولت گذشته .

سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت دامپروری در اتحادیه شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران استان اصفهان، با بیان اینکه 30 تعاونی دامداری در استان اصفهان فعال هستند، اظهار کرد: درد کشاورزان و دامدارن را لمس کرده‌ام و اطلاعات دقیق دارم که این قشر به چه اندازه زحمتکش هستند و اگر حتی شیر به قیمت دو هزار تومان خریداری شود باز هم جبران زحمات دامدارن نمی‌شود .

وی ادامه داد: با افزایش قیمت شیر و لبنیات به جایی نمی‌رسیم، اگر قیمیت تمام شده علوفه برای دامدارن کاهش یابد قطعاً بیشتر به نتیجه خواهیم رسید .

هم‌چنین نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از ابزارها در مجلس جهت احقاق حق تولید کنندگان دفاع خواهیم کرد و در منطقه ما نیز دامداری‌ها و مرغداری‌ها مشکل دارند هرچند بخش کشاورزی بهبود یافته، اما در دولت به آن کمتر توجه شده است.

حسینعلی حاجی ادامه داد: ابزار نماینده در جلسات با وزرا تذکر و هم‌چنین سوال است که سبب به هوش آمدن وزارتخانه‌ها می‌شود و در آخر نیز بحث استیضاح است، هم‌چنین نماینده تشکیلاتی ندارد، لذا مقدمات کار خود را فراهم کنید و آن را پخته شده در اختیار نماینده‌ها قرار دهید و از آنها خواهان حمایت باشید.

 

 

 

 

ایسنا

(دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳) ۱۱:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها