جمعه / ۳۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۱:۱۳
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۳۱۲۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

فروش شکلات‌های کادویی با روکش طلا در ایران +جدول

برای افرادی که از تمکین مالی خوبی برخوردار هستند سایت های فروش اقلام لوکس و گران قیمت پیشنهاد های ویژه ای دارند. در یکی از این وبسایت ها می توانید شکلات های کادویی را پیدا کنید که قیمت آن ها از 100 هزار تومان شروع می شود و در برخی موارد به 360 هزارتومان هم می رسد.

 برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام رفتن به مهمانی، نزدیک مغازه ای چند دقیقه مکث کنید و یک بسته شکلات به عنوان کادو و ادای احترام به میزبان، خریداری نمایید. این بسته شکلات معمولا جعبه زیبایی دارد و شکل و شمایل شکلات ها نیز در آن با نمونه های معمولی کمی متفاوت است. قیمت این بسته شکلات کادویی در گران ترین حالت به 40 یا 50 هزار تومان می رسد و فراتر از این قیمت کمی بعید به نظر می رسد.

این شکلات های ساده که به راحتی از مغازه قابل تهیه است مخصوص خانواده هایی است که در خرج کردن پول کمی محتاط هستند و از خرج های اضافی پرهیز می کنند اما وقتی حرف از افراد مرفه می شود چه؟ آیا آن ها هم به دنبال همین شکلات های ساده می روند که هر کسی قادر به تهیه آن هاست یا شکلات های کادویی خاصی را می پسندند که به نوعی تک هستند؟

برای افرادی که از تمکین مالی خوبی برخوردار هستند سایت های فروش اقلام لوکس و گران قیمت پیشنهاد های ویژه ای دارند. در یکی از این وبسایت ها می توانید شکلات های کادویی را پیدا کنید که قیمت آن ها از 100 هزار تومان شروع می شود و در برخی موارد به 360 هزارتومان هم می رسد. این در حالی است که شما این همه پول را تنها برای یک جعبه شکلات کادویی می دهید.

تمامی این شکلات های لوکس از برند Selamlique هستند. این برند در اصل یک کارخانه تولید قهوه و محصولات زیرشاخه آن از جمله شکلات است که در استانبول ترکیه به فعالیت خود ادامه می دهد.


در توضیحات اکثر این شکلات ها عبارت "پوشیده از گرد طلا" را مشاهده می کنید و همین یک از دلایل اصلی قیمت بالای آن است.

نکته جالب در مورد قیمت بالای این شکلات های لوکس اینجاست که اگر سری به سایت اصلی این برند ترکیه ای بزنید مشاهده می کنید که شکلاتی که اینجا با قیمت 325 هزار تومان فروخته می شود قیمت جهانی معادل 68 دلار دارد. 68 دلار به توجه به قیمت روز دلار نهایتا 218 هزارتومان می شود ولی با اختلاف قیمت 100 هزار تومانی در اینترنت به فروش می رسد.صبحانه آنلاین

در ادامه جدول قیمت شکلات های لوکسی را مشاهده می کنید که به راحتی از اینترنت قابل خریداری هستند

مدل شکلات

قیمت(ریال)

وزن جعبه (گرم)



Selamlique CINNAMON-Almond Delight

1,100,000

190



Selamlique Mix Chocolate- Delicacy

3,250,000

630



Selamlique ROSE-Almond Delight

3,600,000

890



Selamlique Mix -Almond Delight

3,600,000



Selamlique MASTIC-Almond Delight

3,600,000



Selamlique CINNAMON-Almond Delight

3,600,000



Selamlique POMEGRANATE -Almond Delight

3,600,000



(جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳) ۱۱:۱۳
مریم
۱۳۹۳/۰۸/۳۰
0
0
0

من طلا رو دستم میکنم نه بخورم


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها