پنج شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۳۱۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

مدیرعامل جدید بانک کشاورزی معرفی شد

امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مرتضی شهیدزاده به عنوان مدیرعامل جدید بانک کشاورزی معرفی شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک کشاورزی، امروز با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، مرتضی شهیدزاده به عنوان مدیرعامل جدید بانک کشاورزی معرفی و به جای محمد طالبی مشغول کار شد.

طی حکمی از سوی علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، مرتضی شهیدزاده به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، آیین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاونان این وزارتخانه، محمد پاریزی معاون امور بانکی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی وزارت امور اقتصادی و دارایی، عیسی کلانتری دبیرکل خانه کشاورز، جمعی از نمایندگان مجلس، برخی از مدیران نظام بانکی کشور، محمد طالبی مدیر عامل سابق بانک کشاورزی، اعضای هیئت مدیره و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان این بانک روز چهارشنبه 28 آذرماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی بانک در تهران برگزار و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش طالبی، حکم مدیر عاملی شهید زاده به وی ابلاغ شد.

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است.

بانک کشاورزی در ۲۱ خرداد سال 1312 به نام (بانک فلاحتی و صنعتی ایران) تاسیس شد.

در برخی دوره های زمانی نام بانک دستخوش تحولاتی شده و در برخی مواقع نیز اساس نامه و ماموریت آن نیز در راستای تامین مالی بخش کشاورزی و زیر بخشهای آن به عنوان یکی از زیر بخش‌های اثرگذار بر اقتصاد کشور و موتور مولد تولید که منجر به رشد اقتصادی می‌شود، تغییر یا تکمیل شده است.

بانک کشاورزی در حال حاضر 1914 شعبه دارد که 1153 شعبه در مناطق روستایی و کشاورزی به ارایه خدمات تخصصی بخش کشاورزی پرداخته و تعداد 761 شعبه نیز در شهرها در امر ارایه خدمات تجاری مشغول به فعالیت هستند و 36 شعبه نیز به ارایه خدمات ارزی و بین المللی مشعول اند.

 

 

 

 

فارس

(پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳) ۰۹:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها