پنج شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۳۱۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

واگذاری غرفه ها در سازمان میادین بر اساس مقررات و مصوبات قانونی انجام می شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: واگذاری غرفه ها در سازمان میادین بر اساس مقررات و مصوبات قانونی انجام می شود.

سید احمد صفوی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: نظام واگذاری غرفه ها در میادین و بازارهای سازمان میادین بر اساس مصوبات قانونی و از طریق فراخوان و مزایده بین اشخاص حقوقی (مانند تشکل ها، اتحادیه ها و غیره) و حقیقی (تولید کنندگان و تامین کنندگان محصولات کشاورزی) در شورای واگذاری که متشکل از نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت معدن تجارت، شورای اسلامی شهر و سازمان میادین و همچنین کمیسیون معاملات و مطابق با دستورالعمل های مصوب و اولویت های تصریح شده در قوانین و مقررات فرادستی انجام می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان میادین، سید احمد صفوی با بیان اینکه آمار اماکن واگذار شده در هر دوره به طور متوسط موید حضور حداقل پنجاه درصدی اتحادیه ها، تشکل ها و تعاونی های محصولات کشاورزی است، گفت: اظهار نظرهایی که این روزها توسط برخی افراد در این رابطه مطرح می شود، مقاصد خاصی را دنبال می کند.

وی افزود: سازمان میادین در 185 میدان و بازارهای در سطح شهر تهران که تقریبا معادل 7درصد مراکز عرضه سطح شهر، قریب به 35 درصد از نیاز میوه و تره بار شهروندان را با کنترل دقیق و مستمر بر فرآیند نرخ گذاری،کنترل نرخ و کیفیت محصولات و استقرار تمام وقت مدیران و کارشناسان و همچنین نظارت های دوره ای و بازرسین سیار و نامحسوس تامین می نماید.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: نرخ گذاری نظام مند که توسط کمیته نرخ گذاری با حضور نمایندگان وزارت خانه های مذکور انجام می شود نیز از دیگر اقدامات سازمان است.

صفوی تصریح کرد: مجموعه این اقدامات و کنترل مستمر بر قیمت ها و نیز نظارت های دیم توسط بازرسان مستقر در میادین و بازارها موجب اقبال و اعتماد شهروندان شده و استقبال از میادین این سازمان را که رویکردی رفاهی و خدماتی دارد افزایش داده است.

وی همچنین ادامه داد: اهمیت به شهروندان و رسیدگی به خواسته هایشان در سازمان و نیز تفاوت چشمگیر و قابل ملاحظه قیمت مراکز عرضه این سازمان با سایر مراکز عرضه در سطح شهر از مزیت هایی است که مورد نظر و تایید شهروندان تهران است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در پایان گفت: بر اساس آمار و اطلاعات رسمی میانگین قیمت های عرضه میوه و تره بار در میادین و بازارهای سازمان حدود 40 درصد کمتر از میانگین سایر مراکز عرضه در سطح شهر است و سازمان با اجرای طرح هایی همچون عرضه محصولات دستچین، محصولات بسته بندی، محصولات گواهی شده، محصولات ارگانیک و غیره پاسخگوی سلایق مختلف شهروندان است.

 

 

 

 

 

ایسنا

(پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳) ۰۹:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها