پنج شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۳ / ۰۲:۱۷
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۳۱۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
توسط تولید کنندگان ایرانی صورت گرفت

خودکفایی کشور در تولید عصاره مالت توسط شرکت تهران گوار

به گزارش فودنا، شرکت صنایع غذایی و آشامیدنی تهران گوار تولید کننده ماءالشعیر با برند "جوجو" که در مراسم روز جهانی غذا و با حضور وزیر بهداشت و مدیر کل سازمان غذا و دارو برای چهارمین سال متوالی تنها دارنده نشان سیب سلامت در صنعت ماءالشعیرشد خبر از تولید عصاره مالت در کشور و منطقه و بومی سازی دانش فنی این محصول داد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری صنایع غذایی ایران، شرکت تهران گوار با بهره برداری از ماشین آلات و تکنولوژی پیشرفته اروپایی و خط آزمایشگاهی مجهزکه در شرایط تحریم با سرمایه گذاری مکفی قادر به تولید این محصول با خواص غذایی ویژه و بالا شد، درراستای این تلاش موفق به در یافت لوح "سرآمد" در صنعت ماءالشعیرو عصاره مالت نیزگردید.

علی رحمانی مدیر روایط عمومی  شرکت تهران گواربا اشاره به تولید محصول عصاره مالت که در کنار خط تولید پر ظرفیت ماءالشعیر با مشورت مدیران و کارشناسان صنایع غذایی صورت گرفته است گفت: بر اساس آمار موجود رسمی سالانه مقادیر متنابهی با خروج ارز از کشور ونیزسرمایه گذاری بالا صرفا جهت تولید ماءالشعیر وارد کشور می شده است درحالی که سایر صنوف در صنایع غذایی از جمله شیرینی و شکلات – صنایع لبنی – صنایع تولیدات صبحانه – نان و... نیز برای تولید کیفی نیازمند به این محصول پر ارزش غذایی هستند لذا از حجم نیاز آنها آمار دقیق تری اعلام نشده است.

وی افزود اما با ایجاد خط تولید گسترده با ظرفیت بالای این محصول توانسته ایم به کمک واحد تحقیق و توسعه کار آزموده آمادگی رفع نیازمواد اولیه نوشیدنی ماءالشعیروهم صنایع غذایی دیگر را درتامین عصاره وساخت برند های  جدید آنها یاری نماییم که این امر به همراه خود اشتغال زایی و توسعه پایدار - جلوگیری از خروج ارز را هم به همراه دارد.

رحمانی ادامه داد: تولیدات عصاره مالت تا پیش از این  توسط معدود واحد هایی در دنیا صورت میگرفته ولذا با تولید این محصول توسط شرکت تهران گوار با نام برند "مالتز" با کیفیتی ممتاز نه تنها جوابگوی نیاز های داخل بلکه در سایه حمایت ازطرف مسوولین و مصرف کنند گان این محصول  در حد وسیعی آماده صادرات به سایرکشورها هستیم ..

مدیر اتباطات  شرکت تهران گوار اصلی ترین دغدغه این مجموعه را در ابتدا سلامت در کیفییت محصول دانست و گفت: با توکل به خدا تا به امروز توانسته ایم در تولید ماءالشعیر "جوجو" وعصاره مالت "مالتز"  به این مهم دست پیدا کنیم و خوشحالیم که وزارت بهداشت در راستای مسرانه سیاست سلامت جامعه که با جدیت پیگیری مینماید نظاره گر تولیدات این شرکت بوده و سلامت محصولات مارا با اهداء گواهینامه های سیب سلامت  و واحد سر آمد در صنعت ماءالشعیرو عصاره مالت تصدیق مستمر مینماید.

وی در پایان افزود: با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان در حال حاضر آمادگی کامل داریم که با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و واحد تحقیق و توسعه خود در قبال مشتریان، جوابگوی نیاز آنها در سلامت و بهره وری محصولاتشان باشیم. ودرضمن آمادگی همکاری با شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها را داریم.

(پنج شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳) ۰۲:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها