چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۳۰۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

محصولات سلامت محور کاله در چهاردهمین کنگره بین المللی بیماری های گوارش و کبد ایران

به گزارش فودنا چهاردهمین کنگره بین المللی بیماری های گوارش و کبد ایران در بیمارستان امام خمینی تهران از تاریخ 27 الی 28 آبان ماه برگزار می گردد، که شرکت معتبر کاله در این کنگره بین المللی با محصولات سلامت محور خود حضوری فعال دارد.

این کنگره بین المللی که توسط انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران (IAGH)  برگزار می گردد، با استقبال بسیار خوب متخصصان و دانش پژوهان عرصه پزشکی همراه است.

انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران (IAGH)  در سال 1372 تاسیس شد و در حال حاضر بالغ بر 1250 عضو دارد. این انجمن از بدو تاسیس به منظور ارتقاء سطح علمی پزشکان در رشته گوارش، اقدام به برگزاری جلسات علمی ماهانه با تکیه بر موضوعات و بیماری های شایع و مهم گوارش می نماید. همچنین با برگزاری سمینارها، کارگاه ها و کنگره های متعدد و با حضور دانشمندان و صاحب نظران داخلی و خارجی، زمینه مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارتقاء سطح علمی پزشکان را در رشته گوارش فراهم نموده است. این انجمن، کنگره بین المللی بیماری های گوارش و کبد ایران(ICGH)  را سالانه برگزار می نماید که یک سال در میان برروی بیماری های گوارش و بیماری های کبد تکیه دارد. دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران را در برگزاری همایش های علمی یاری می نمایند و بدینوسیله همه ساله شاهد برگزاری با شکوه و پربار کنگره گوارش خواهیم بود.

کاله - کوچین

پنیرهای طبیعی کاله

پمینا

 

 سولیکو - کاله

 

(چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳) ۰۹:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها