چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۳ / ۲۰:۱۵
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۳۰۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

مصوبه ستاد تنظیم بازار مازندران برای ساماندهی بحران مرغ

به گزارش فودنا معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تاکید بر کشتار، بسته بندی و تحویل مرغ توسط کلیه کشتارگاه های استان مازندران برای شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران استان در جلسه ویژه تنظیم بازار در محل این سازمان خبر داد.

سید محمد جعفری با اشاره به مطلب فوق افزود: پیرو دستور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران ستاد ویژه تنظیم بازار استان به ریاست معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران و به منظور ساماندهی بحران مرغ با حضور کلیه اعضا در محل سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر جهت جمع آوری مرغ های آماده کشتار مازندران مواردی به تصویب اعضا رسید و مقرر گردید از تاریخ 21 آبان ماه سال جاری کلیه کشتارگاه های مازندران صرفاً برای شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران استان مازندران مرغ را کشتار، بسته بندی و تحویل نمایند.

 به گفته وی، به منظور حمایت از صنعت طیور و با توجه به حجم بالای مرغ زنده آماده کشتار، کشتارگاه های استان، حداقل در دو شیفت کاری ظرف 48 ساعت نسبت به کشتار اقدام نمایند. وی تصریح کرد: اتحادیه مرغداران استان نسبت به برنامه ریزی و تامین مرغ زنده به منظور خروج از بحران  و اداره کل پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل گرفتن مرغ آماده کشتار در کشتارگاه ها و مرغ های منجمد شده فوق (کشتار شب) در صورتی که سردخانه کشتارگاه ظرفیت ذخیره سازی نداشته باشد اقدام و متعهد گردیدند تحت شرایط بهداشتی و قرنطینه ای از کشتارگاه خارج نمایند.

جعفری گفت: پیگیری و اقدام در جهت در اختیار قرار دادن ظرفیت سردخانه های جدید خارج از استان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام کشور از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

(چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳) ۲۰:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها