یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۴:۱۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۲۹۸۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

ویژه برنامه هفته دیابت با حضور پگاه تهران برای شهروندان پایتخت

تشکیل زنجیرۀ انسانی به شکل حلقۀ آبی در مناطق 22گانه شهر تهران در هفتۀ ملی دیابت خبر داد و گفت : برگزاری ورزش صبحگاهی به‌عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار و پیشگیری‌کننده از دیابت ، برگزاری پیاده‌روی نمادین و حساس‌سازی جامعه نسبت به بیماری دیابت با همکاری واحدهای ذیربط ، برگزاری اردوهای آموزشی ، تفریحی ، فرهنگی و زیارتی برای اعضای کانونهای پیشگیری از دیابت در سطح مناطق 22گانۀ شهرداری تهران ، از دیگر برنامه های این هفته به شمار می رود .

مدیرکل سلامت شهرداری تهران خاطرنشان ساخت : همچنین برنامه‌های جانبی با موضوع دیابت نظیر مسابقه‌های فرهنگی- آموزشی ، نقاشی ویژۀ کودکان و برگزاری جشنها با حضور افراد مختلف به‌منظورحساس‌سازی جامعه اجرا خواهد شد .
پگاه تهران در پارک ولایت با برپایی غرفه سلامت  در کنار مناطق 22 گانه در روز جمعه 23 آبان ماه  میزبان هم میهنان و مردم شرکت کننده در برنامه پیاده روی بودند .

دکتر گلمکانی مدیرکل محترم اداره سلامت شهرداری تهران به عنوان مجری برگزاری همایش بزرگ دیابت با حضور در دراین همایش بزرگ به مناسبت روز دیابت از غرف مختلف بازدید نمودند و با دیدار از غرفه پگاه تهران از حضور همیشگی پگاه تهران در همایش های سلامتی قدردانی نمودند .

صراف زاده مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران و موسوی مدیر روابط عمومی پگاه تهران دقایقی از نزدیک با وزیر بهداشت مذاکره نمودند و ایشان به سلامت محصولات لبنی و نیاز به افزایش سرانه مصرف خصوصا شیر کم چرب اشاره نمودند .

سرکار خانم دکتر عبدالهی مدیر بهبود تغذیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بازدید از غرفه پگاه تهران و نوشیدن از شیر غنی شده با تاکید برلزوم مصرف محصولات لبنی اشاره به تنویر افکار عمومی و دعوت مردم به افزایش مصرف شیر نمودند .

شهروندان با بازدید از غرف مختلف و سمپل محصولات سلامتی بخش و با محصولات سلامتی بخش پگاه تهران آشنا شدند .

حضور پرشور مردم در این همایش

سفره سلامتی با همکاری بیش از 370 خانه سلامت جهت پذیرایی از بازدید کنندگان به طول حدوداً 1 کیلومتر گسترده شد .


(یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳) ۱۴:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها