یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۹
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۲۹۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

ماجرای سوپرمارکتی که کنسرو گوشت خوک عرضه می‌کرد

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا ماجرای سوپرمارکتی که کنسرو گوشت خوک عرضه می‌کرد را تشریح کرد.

 سرهنگ خلیل هلالی، رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: تخلف در واحدهای صنفی موضوعی است که بالاخره اتفاق می‌افتد، یعنی همین الان هم عرضه کالاهای ممنوعه را در تعدادی از واحدهای صنفی داریم. اینکه ما بخواهیم منکر شویم و بگوییم که همچین چیزی وجود ندارد درست نیست ولی مواردش واقعا در حد قابل اعتنایی نیست.

وی افزود: ما گزارشاتی داشتیم که در یک سوپرمارکتی کنسروی عرضه می‌شود که حاوی گوشت خوک است و بعد که مراجعه کردیم دیدیم این موضوع واقعیت دارد و بررسی که کردیم به این نتیجه رسیدم که فرد صنفی مطلع نبوده که این کنسرو حاوی گوشت خوک بوده است.

سرهنگ خلیل اظهار داشت: در بعضی از مواردی هم داشتیم که افراد با این علم به این موضوع که ورود این کالا ممنوع است به دلیل اینکه مشتری خاص داشته است آن کالا را عرضه کرده است.

وی تصریح کرد: این تخلفات ممکن است در واحد‌های صنفی صورت بگیرد ولی شاید به هزارم درصد هم نرسد و عرضه کالای ممنوعه‌ای در واحدهای صنفی مجاز به فروش نمی‌رسد زیرا آنها کاسب هستند و با موارد شرعی و دینی ما آشنا هستند.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا گفت: گاهی ممکن است واحد صنفی غیرمجاز داشته باشیم که برای تامین منابع مالی مشتری‌هایی داشته باشند و کالاهایی را تامین و عرضه کنند و در چنین حالتی گزارشاتی که از مردم دریافت می‌کنیم را سریعا بررسی می‌کنیم.

 

 

 

 

 

فارس

(یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳) ۰۹:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها