شنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۳
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۵۲۷۶۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

تشویق مصرف کننده با نوآوری های بسته بندی

کلینیک تخصصی بسته بندی مواد غذایی ایران: تقریبا یک چهارم افراد مورد مطالعه در این تحقیقات اذعان کردند که یک محصول را فقط به خاطر اینکه آنها بسته بندی را دوست داشتند خریداری کردند ."

در تحقیقات صورت گرفته دربریتانیا بر روی مشتری ها مشخص گردید که از هر 10 نفر 4 آنها به مسایلی مانند ماندگاری محصولات ،قابلیت باز شدن راحت بسته ،وجود کدهای QR  ، طراحی مناسب ساختار بسته بندی ، ایستای بسته بندی توجه میکنند.

 

در این تحقیقات مشخص گردید که 27 % خانوم ها خریدشان صرفا بر اساس نوع بسته بندی محصولات است در حالی که 19 % مردان یک محصول را بر اساس بسته بندی خرید می کنند.

 

همچنین  تحقیقات نشان داد که شکل بسته توجه زیادی می گردد و انتخاب توجه مشتریان به بسته های قوطی بیشتر از جعبه های کارتنی هست یا استقبال از بسته های  با ساختار شیشه  بیشتر مورد اقبال  مشتریان نسبت به بسته های پاکتی پلاستیکی می باشد.

 

این تحقیق  نشان داد که یک سوم از مصرف کنندگان حدود (32٪) بر این باورند که بسته بندی تأثیر واقعی  بر روی انتخاب  مواد غذایی و نوشیدنی دارد

 

در این تحقیقات مشخص گردید که بسته بندی  محصولات  شیرینی ، شکلات و تنقلات ها بیشترین اثرگذاری را در خرید مشتری دارد.

 

نتایج کلی این تحقیقات بر این موضوع صحت می گذارد که یک بسته بندی خوب به عنوان یک فروشنده مستقیم بر روی خریداران تاثیر گذاشته و استفاده از ساختار قوی در طراحی بسته بندی به همراه یک گرافیک مناسب باعث نفوذ در مشتری و افزایش رونق فروش تولید کننده می شود.

(شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳) ۰۹:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها