جمعه / ۱۶ آبان ۱۳۹۳ / ۱۹:۴۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۲۷۴۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

سومین نمایشگاه محصولات حلال خاورمیانه

سومین نمایشگاه محصولات حلال خاورمیانه از 17 الی 19 آذر ماه 1393 در اکسپوسنتر شارجه برگزار می شود..

سومین نمایشگاه محصولات حلال خاورمیانه از 17 الی 19 آذر ماه 1393 در اکسپوسنتر شارجه برگزار می شود. این نمایشگاه با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران مشمول یارانه (سوبسید) نمایشگاهی می باشد.
1- عنوان نمایشگاه:  سومین نمایشگاه محصولات حلال خاورمیانه
2- تاریخ برگزاری نمایشگاه: 17 الی 19 آذر سال 1393 - (8 الی 10 دسامبر 2014)
3-مجری نمایشگاه:شرکت نمایشگاه های شارجه و شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو
4- پشتیبان (اسپانسر): سازمان توسعه تجارت ایران
5- زیرگروههایی که امکان مشارکت در نمایشگاه را دارند: صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع کشاورزی، صنایع بسته بندی و کلیه محصولاتی که آرم حلال دارند.
6- مهلت تحویل بار: (اطلاعات و مقررات مربوط به هزینه و نحوه حمل کالا متعاقباً‌ اعلام میگردد).
7- آخرین مهلت واریز وجه: متقاضیان محترم مشارکت در نمایشگاه، پس از تکمیل فرم درخواست و انتخاب شماره غرفه مورد نظر که در سایت قابل رویت است، جهت قطعی شدن ثبت نام می توانند هزینه را یا به صورت ارزی ( دلاری ) نقدا به امور مالی این شرکت تحویل ورسید دریافت نمایند ویا معادل ریالی هزینه غرفه را با هماهنگی امور مالی این شرکت به نرخ روز محاسبه و به حساب شماره 6929637341 بانک ملـت شعـبه بلـوار ناهیـد کـد 6/7256 یا حسـاب شمــاره268-810-441341-1 بانک پاسارگاد (هر دو حساب به نام شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو) واریز و اصل فیش بانکی مربوطه را به این شرکت ارسال فرمایند.
8- قیمت غرفه های نمایشگاهی :
غرفه آماده (حداقل متراژ 9 مترمربع) هر متر 320 دلار یا معادل ریالی آن به نرخ روز زغرفه استاندارد آماده شامل پارتیشن های اکتانی، میز، صندلی، نور متمرکز، کفپوش موکتی، سردر غرفه با نام شرکت، نظافت، امنیت، برق و اتصالات برقی.
غرفه غیر آماده (هر مترمربع 275 دلار) یا معادل ریالی آن به نرخ روز.
پکیج ویژه مشارکت کنندگان شامل موارد ذیل می باشد:
- غرفه نمایشگاه- غرفه آماده استاندارد با ابعاد 9 مترمربع
- اقامت در هتل- این پکیج شامل 4 شب اقامت در اتاق های تک نفره و دو نفره است. Business Hotel شارجه- صبحانه- استقبال و بدرقه فرودگاهی و ترانسفر نمایشگاهی.
- وسایل و متعلقات- غرفه کاملا تجهیز شده با وسایل مکمل اضافی مانند ویترین بلند، پیشخوان قابل قفل شدن، صندلی بار، دو محل نمایش که متناسب برای نمایش غذا و موارد مشابه می باشد.
- در جایگاه علامت تجاری، تصاویر برجسته برندهای ایرانی با قراردادن روی پاپ آپ محل ثبت نام و ورودی سالن و ورودی سالن کنفرانس نمایش داده می شود.
- اطلاعات و عکس محصولات شرکت های ایرانی در بخش مطبوعاتی وب سایت نمایشگاه آپلود خواهد شد.
-اطلاعات و عکس محصولات شرکت های ایرانی در بخش ویژُه نامه الکترونیک قید می شود.
- غرفه داران ایرانی می توانند به صورت افتخاری به فضای مجازی آنلاین خریدار و فروشنده درطول مدت نمایشگاه وارد شوند و جلسات تجاری خود را در نمایشگاه تنظیم کنند.
مهم: هزینه های اخذ ویزا و بلیط هواپیما به صورت مجزا محاسبه و دریافت می گردد.شرایط آن متعاقبا اعلام خواهد گردید.
- کلیه شرکتهایی که در نمایشگاه فوق حضور می یابند مشمول دریافت یارانه های نمایشگاهی بصورت ویژه خواهند بود (جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان توسعه تجارت ایران به نشانیwww.tpo.ir --> رویدادها و نمایشگاهها--> فرمها و دستورالعمل--> نمایشگاه خارجی--> بند13-  آئین نامه کمک .... سال 1392،  مراجعه فرمایید.)
9- حداقل غرفه درخواستی در سالن سرپوشیده 9 مترمربع می باشد. متراژ غرفه ها بر اساس ضریب 9 مترمربع افزایش
می یابد مانند 18متر، 27 متر، 36 متر و .....
10- حداقل غرفه درخواستی در فضای باز 30 مترمربع می باشد.
11- بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ‌افراد اعزامی به نمایشگاه در قالب یک گروه و در یک تاریخ معین بوسیله هواپیما به نمایشگاه اعزام و در یک تاریخ معین باز خواهند گشت. جزئیات مربوطه در قالب پکیج مسافرتی تعریف و متعاقباً اعلام خواهد گردید. بدیهی است مشارکت کنندگانی که تمایل به استفاده از پکیج مسافرتی نداشته باشند میتوانند بصورت مستقل اقدام نموده و این شرکت مسئولیتی در قبال اعزام و یا بازگشت نمایندگان آنها نخواهد داشت.
(جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳) ۱۹:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها