سه شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۹
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۲۵۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

صنایع شیر ایران به عنوان سازمان کارآفرین برتر انتخاب شد

در کنفرانس کارآفرینی و نوآوری استراتژیک که در محل مرکز همایشهای دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت دانشگاه های معتبر تهران ، شهید بهشتی ، شیراز، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید شرکت صنایع شیر ایران پگاه در جشنواره سازمان های کارآفرین؛ عنوان سازمان کارآفرین برتر را کسب نمود.

دراولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری استراتژیک مهندس جهانگیری به عنوان نماینده صنایع شیر و در بخش تجارب گزارشی از رشده بهره وری در صنایع شیر و استراتژیهای نوین ارائه نمود.
جهانگیری ابتدا شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و به تبع آن چاشهای اصلی که تهدیدی برای کسب وکار شرکت بود را مطرح نمود.
وی ضمن تشریح ابعاد چالشهای مذکور در قالب نوآوری استراتژیک راهبردهای چیره شده بر تهدیدها را مطرح و در پایان دستاوردهای حاصل از اجرای اقدامات فوق را ارائه نمود.
درپایان نیز اقدامات انجام شده طی سالهای گذشته با سیاستهای ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در باب اقتصاد مقاومتی تطبیق داده شد و الگوی اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگوی تهاجمی و نتیجه گرا در بخش اقتصاد عنوان گردید.
گفتنی است در جشنواره سازمان کارآفرین، صنایع شیر به عنوان سازمان کارآفرین برتر انتخاب و لوح خود را با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس اتاق بازرگانی و تنی چند از اساتید دانشگاهها دریافت نمود.
(سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳) ۱۳:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها