شنبه / ۳ آبان ۱۳۹۳ / ۱۸:۲۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۲۴۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

فردا؛افتتاح بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیورخاورمیانه در تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود، فردا با حضور وزیر جهاد کشاورزی و برخی از معاونان این وزارتخانه، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار می کند.

به نقل سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور: این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر کشورهای خارجی از آسیا، اروپا و آمریکا مواجه شده و مشارکت کنندگان خارجی آن نسبت به سال گذشته 300 درصد افزایش یافته است.

در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور ، شرکت ها و نمایندگی های 21 کشورآلمان، ایتالیا، هلند، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، لهستان، دانمارک ، بلژیک، کانادا، آمریکا ، استرالیا، کره جنوبی، مالزی، چین، روسیه ، ترکیه ، تایوان ، مصر، سوریه و اوکراین؛ جدیدترین صنایع ، تجهیزات و خدمات صنعت دام ، طیور و فرآوردهای لبنی خود را به نمایش می گذارند  
 سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور با حضور بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود که از این تعداد 65 شرکت خارجی هستند. سال گذشته در این نمایشگاه تنها 5 کشور خارجی حضور داشت.

امسال استقبال از سیزدهمین نمایشگاه در حدی بوده است که از هفته ها قبل فضای نمایشگاه بصورت کامل زیر پوشش قرار گرفت و بسیاری از شرکت ها بخاطر محدودیت فضا، نتوانسته اند در نمایشگاه حضور یابند.  

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 25 هزار متر مربع، از 4 تا 7 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد .

از نظر متراژ زیر پوشش هم امسال نسبت به سال گذشته حدود 5 هزار متر مربع  افزایش فضای نمایشگاهی وجود دارد.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه در سه زیر گروه؛ تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل هل های غذائی و صنایع، فرآورده ها و تولیدات لبنی  انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات ، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها ، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری ، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری ، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی؛ جدیدترین و نوین ترین تجهیزات ، صنایع ، دستگاهها و خدمات خود را  ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
 
قرار است در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه ، چهار هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای منطقه آسیای میانه و خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران حضور یابند و ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی؛ با تجار ، بازرگانان و تولید کنندگان ایرانی وارد مذاکره و گفتگو شوند.

 برگزاری چهار همایش و کارگاه تخصصی و آموزشی،از دیگر برنامه های جانبی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام ، طیور، فرآوردهای لبنی و صنایع وابسته است .

 معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآوردهای لبنی، فراهم نمودن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
 
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از4 تا 7 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 16در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است .
(شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳) ۱۸:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها