سه شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۰
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۵۲۳۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر خبر داد

پیش‌بینی تولید100 هزار تن شکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی(ره) شوشتر از پیش‌بینی تولید 100 هزار تن شکر در این شرکت تولیدی خبر داد و گفت: همه واحدها از امروز فعال و هماهنگ در فرآیند تولید شکر همکاری می‌کنند.

ناصر مجدی در حاشیه آغاز به کار تولید شکر در کشت و صنعت امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر اظهار کرد: در سال جاری پیش‌بینی برداشت 850 هزار تن نیشکر از مزارع کشت و صنعت امام خمینی(ره) داریم و 100 هزار تن نیز از واحد دهخدا خریداری می‌کنیم.

وی افزود: از میزان یک‌میلیون تن نیشکری که برای تولید شکر در این شرکت استفاده خواهد شد بیش از 100 هزار تن شکر تولید می‌شود که این رقم از سال گذشته بیشتر است.

مجدی با اشاره به تولید این شکر در سال گذشته گفت: کشت و صنعت امام خمینی در سال گذشته 82 هزار و 500 هزار تن شکر تولید کرده است که در جمع در 14 سال گذشته بیش از یک‌میلیون و 200 هزار تن شکر در این شرکت تولیدی به بازار عرضه‌ شده است.

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی شوشتر گفت: در 14 سال گذشته در این شرکت بیش از 12.5 میلیون تن نیشکر تولیدشده است و همه این تولیدات در این شرکت به شکر تبدیل ‌شده است.

وی با تاکید بر اشتغال‌زایی در شرکت کشت و صنعت امام خمینی شوشتر افزود: در کشت و صنعت امام خمینی شوشتر بیش از 2 هزار و 500 نفر مشغول به کار هستند که از این تعداد یک هزار و 800 نفر به‌صورت استخدام رسمی و 700 نفر به‌عنوان استخدام پیمانی مشغول به کارند.

مجدی با تاکید بر میزان اشتغال غیرمستقیم این شرکت در منطقه شهرستان شوشتر گفت: در جمع کشت و صنعت امام خمینی شوشتر اشتغال 10 هزار نفر را به‌صورت غیرمستقیم تأمین کرده است.

وی با اشاره به کمک‌های این شرکت به توسعه مناطق پیرامونی خاطر نشان کرد: کشت و صنعت امام خمینی شهرستان شوشتر برای توسعه شهر گوریه به این شهرستان ماشین‌آلات و امکانات عمرانی داده است و با این شهر تازه تأسیس تعامل خوبی داریم.

مدیرعامل کشت و صنعت امام خمینی شوشتر تاکید کرد: کشت و صنعت امام خمینی شوشتر با توجه به استانداردهای کسب ‌شده از مراجع داخلی و بین‌المللی به‌عنوان احد سبز محسوب شده و همه‌ ساله این استانداردها نیز بررسی می‌شود.

شوشترنیوز

(سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳) ۰۹:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها