سه شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۱
سرویس : فست فود
کد خبر : ۵۲۲۹۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فست فود

روش سالم سازی فست فودها

چه کسی دوست ندارد که همبرگر پر مخلفات گاز بزند؟ در اینجا به نکته هایی مهم هنگام سفارش برگر و علل سالم بودن برگر ای خانگی می پردازیم.

به گزارش صبحانه،آمونیا به عنوان مواد ارزان اضافه شده به گوشت چرخ شده استفاده می شوند. هنوز هم در بیشتر فراورده های گوشتی چرخ شده از این مواد به طور پنهانی استفاده می شود.

بررسی ها نشان می دهند، چربی های بد چربی هایی هستند که سطح کلسترول را بالا برده و با بیماری های قلبی رابطه دارد.

برگرها معمولا بیش از 1000 کالری دارند و ین میزان بیش از نیمی از ارزش غذایی روزانه بسیاری از مردم آن هم فقط در یک وعده غذایی را در بر می گیرد. تولید کنندگان محصولات غذایی از مواد غذایی مختلفی برای نگهداری از گوشت استفاده می کنند.برگر فست فود دارای 500 میلی گرم سدیم است در حالی که تولید کنندگان محصولات غذایی بین 3000 تا 4000 میلی گرم سدیم مصرف می کنند که بیش از حد مجاز می باشد.

برای تهیه برگرهای سالم از مواد ارگانیک استفاده کنید. به منظور عدم استفاده از مواد افزودنی و هورمون ها  از فروشگاه های فراورده های کشاورزی محله تان محصولات گوشتی تهیه کنید.

گوشت بوقلمون نیمی از چربی اشباع شده بیف را دارد. رطوبت را زیاد کنید. برگرهای بوقلمون بدون چربی به دلیل میزان کم چربی زود خشک می شوند. برای افزایش رطوبت به آن پیاز، کدو سبز خرد شده یا اسفناج اضافه کنید این سبزی ها فیبر را افزایش می دهند و احساس رضایتمندی ایجاد می کنند.
(سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳) ۰۹:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها