دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۲۲۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

حضور سازمان میادین میوه و تره بار در نمایشگاه عطر سیب

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درباره حضور سازمان میادین میوه و تره‌بار در نمایشگاه عطر سیب، گفت: هیئت‌ها و تکایا می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را با 30 الی 40 درصد پایین‌تر از قیمت بازارهای سطح شهر در نمایشگاه عطرسیب تهیه کنند.

 سید احمد صفوی درباره حضور سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در نمایشگاه عطر سیب افزود : همه ساله در آستانه ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) به منظور تجهیز هیئت ها، مساجد و حسینیه های تهران بزرگ برنامه‌هایی از سوی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران برای خدمات رسانی به شهروندان به مرحله اجرا گذاشته می شود که یکی از این برنامه ها برپایی نمایشگاه عطر سیب است و سازمان میادین نیز به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان تهرانی با بیشترین توان خود در این نمایشگاه حضور یافته و اقلام مورد نیاز هیئت‌ها و تکایا را در اختیار آنها قرار می دهد.

وی با بیان اینکه هیات‌ها و مساجد می توانند با ارائه برگه فعالیت از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد، بن کارت های خرید را دریافت کنند، ادامه داد: هیئت ها و تکایا می توانند با بن کارتهای ارائه شده از غرفه سازمان میادین واقع در سالن شماره 3 مواد غذایی نمایشگاه عطر سیب اقلام مورد نیاز را در دهه محرم خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص اینکه این نمایشگاه به مدت 10 روز برپا شده، افزود: این نمایشگاه تا 3 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 18 بعد از ظهر در بوستان ولایت واقع در منطقه 19 برای خدمات دهی به شهروندان دایر است.

وی درباره اقلام عرضه شده در غرفه سازمان میادین افزود: در غرفه سازمان میادین خرما، سیب زمینی، پیاز، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد، رب گوجه فرنگی، آبلیمو، دستمال کاغذی، نخود و لوبیا عرضه می شود که شهروندان تهرانی می توانند این اقلام را با 30 الی 40 درصد پائین تر از قیمت بازارهای سطح شهر از این نمایشگاه تهیه کنند.

صفوی با تاکید بر اینکه غرفه سازمان میادین در سالن مواد غذایی شماره 3 مواد غذایی در نمایشگاه عطر سیب قرار دارد، افزود: در این غرفه سامانه خرید غیر حضوری نیز قرار دارد که شهروندان می توانند با استفاده از این سامانه اقلامی که تهیه کردند را در زمان مشخص به آدرسی که ارائه می کنند ارسال نمایند. این سامانه در کلیه میادین و بازارهای سازمان میادین نیز فعالی بوده و شهروندان می توانند به کمک آن خریدهای خود را به صورت غیر حضوری داشته باشند. در نمایشگاه عطر سیب نیز شهروندان خریدهای خود را به این سامانه می توانند بسپارند تا برای آنها ارسال شود.

ایسنا

(دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳) ۱۰:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها