یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۳ / ۲۱:۳۲
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۵۲۲۴۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

زرماکارون برای هفتمین سال متوالی، صادرکننده ممتاز ملی شد

براساس این گزارش، زرماکارون در حالی این موفقیت را بدست آورد که طی سال‏های گذشته همواره بر تلاش مستمر در حوزه تولید صادرات محور با رویکرد درون زایی و برون گرایی تأکید داشته و توانسته است در شرایط نابرابر ناشی از تحریم، رقابتی موفق‏ با بزرگترین برندهای جهانی، سهم قابل توجهی را به نام ایران در بازارهای بین‏المللی بدست آورد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران،مرتضی سلطانی، رییس هیأت مدیره زرماکارون در حاشیه این مراسم گفت: «یک اقتصاد پویا و پایدار، اقتصادی درون‏زا و برون‏گراست. بدین سبب، زایش و پویش در درون آن به گونه‏ای است که ارزش افزوده ناشی از فرآوری بدست می‏آید و بنیان «تولد برند» به عنوان سرمایه ملی شکل می‏گیرد و از سوی دیگر این اقتصاد برون‏گرا، حضوری مؤثر را در عرصه‏ها‏ی بین‏المللی خواهد داشت که «ثروت آفرینی ملی» را به ارمغان می‏آورد.»

 

رویکرد صادرات محور، محور تحول اقتصاد ملی و خروج از رکود تورمی

وی تصریح کرد: «اگر کشوری بتواند با رویکرد صادرات محور خود برندی بسازد، دوشادوش بزرگان اصیل تجارت جهانی به رقابت پرداخته و آنها را پس زده و موفق به کسب سهمی‏ در بازار شود، آن وقت است که می‏توان به پویایی آن اقتصاد امید داشت. به واقع صادرات، محور تحول اقتصاد ملی و پیشران آن برای خروج از بحران‏ها و رکود است. این واقعیت، همان تدبیر مقام معظم رهبری است که در قالب مفهوم «اقتصاد مقاومتی» نمایان شده است.»

 http://www.zarmacaron.ir/Thumb.aspx?image=files/topic/4ca56c5581eb4a64aac278b3bd879243.jpg&width=400

صادرکننده ممتاز ملی تأکید کرد: «امروزه تولیدکنندگان خوشنام و متعهد ایرانی، در شرایط سخت تحریم‏ها‏ و فضای نابرابر رقابت، بارها و بارها پیروزمندانه قد برافراشته‏اند و به نام ملت بزرگ ایران، از بازارجهانی سهم گرفته‏اند. اینک این برندهای ایرانی، دیگر متعلق به یک یا چند نفر نیستند، بلکه بخشی از «ثروت و اعتبار ملی» تلقی می‏شوند و مراقبت و نگهداری از آن، یک مسئولیت اجتماعی و حیاتی برای تمامی ‏جامعه و به ویژه برای دولتمردان فرض شده و از این رو حمایت‏های دولتی به منظور ایجاد امنیت خاطر صادرکنندگان یک ضرورت تلقی می‏گردد.»

(یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳) ۲۱:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها