یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۲۲۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

کاهش قیمت 13 نوع میوه و سبزیجات در هفته پایانی مهرماه

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از کاهش قیمت 13 قلم از محصولات میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در هفته پایانی مهرماه خبر داد.

 سید احمد صفوی درباره کاهش قیمت میوه و سبزیجات در هفته پایانی مهرماه افزود: در این هفته 5 قلم محصول همچون سیب گلاب، زالزالک، خیار گلخانه ای ممتاز، انگور بیدانه سفید، هندوانه سفید و چیتی کاهش قیمت داشته اند.

وی در خصوص اینکه بیشترین کاهش قیمت مربوط به سیب گلاب با 16 درصد کاهش بوده است، اظهار کرد: این محصول طی دو هفته از 25000 به 21000 ریال تغییر قیمت داشته است و کمترین کاهش در محصول هندوانه سفید و چیتی با 2.86 درصد کاهش بوده است که طی دو هفته از 7000 به 6800 ریال تغییر قیمت داشته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در گروه سبزیجات 8 قلم محصول کاهش قیمت داشته‌اند، ادامه داد: کاهو سالادی، خیار سالادی، خیار رسمی، کاهو رسمی پاک کرده، کرفس، فلفل رنگی، خیار گلخانه ای و سیب زمینی است که بیشترین کاهش مربوط به کاهو سالادی با 12.50 درصد کاهش بوده است.

صفوی با اشاره به اینکه این محصولات طی دو هفته از 16000 به 14000 ریال تغییر قیمت داشته است، یاد آور شد: کمترین کاهش در محصول سیب زمینی با 2.65 درصد است که طی دو هفته از 11300 به 11000ریال تغییر قیمت داشته اند.

ایسنا

(یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳) ۱۳:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها