شنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۲۱۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

ّپایان سومین نمایشگاه بین المللی قهوه ،کاکائو و صنایع وابسته

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه،کاکائو و صنایع وابسته پس از 5 روز برگزاری در حالی بکار خود پایان داد که در طول این ایام، عطر و بوی قهوه فضای برج میلاد را در برگرفته و استقبال چشمگیر شهروندان، هنرمندان و متخصصان و میهمانان خارجی از چند کشور آسیائی و اروپائی نیز به این فضا حال و هوای خاصی بخشیده بود .

به نقل از سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه،کاکائو و صنایع وابسته؛این جشنواره و نمایشگاه، بزرگترین رویداد بین المللی قهوه ایران در سه دهه اخیر بود که در آن ده ها شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند.
 
در طول 5 روز برگزاری این فستیوال، محل نمایشگاهی برج میلاد تهران شاهد حضور مخاطبانی که بود که ضمن بازدید از نمایشگاه و آشنانی با انواع قهوه و تجهیزات ساخت قهوه، انواع قهوه آماده و عرضه شده در غرفه های نمایشگاه رو نیز میل می کردند.

مراسم افتتاح سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه،کاکائو و صنایع وابسته همزمان با خجسته عید شیعیان و مسلمانان جهان، عید سعید غدیر خم برگزار شد و  مراسم پایانی آن نیز  همراه با جنگی شاد و باشگوه با حضور هنرمندان نامی کشورمان بود.   

در این نمایشگاه و جشنواره خوش مزه ، علاوه بر شرکت های داخلی؛ شرکت ها ونمایندگی های7 کشور؛ایتالیا،لهستان، مالزی ،یونان، ترکیه، آلمان و فرانسه  حضور و مشارکت داشتند.   

توی این نمایشگاه انواع صنایع، دستگاهها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو از جمله ، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرس، دستگاه های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک ، دستگاه آسیاب قهوه ، ماشین های و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه به چشم می خورد   .

در سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه ، کاکائو و صنایع وابسته همچنین انواع قهوه شامل: دسر خامه و قهوه ، قهوه روز ، قهوه یخی ، بستنی گردویی با قهوه ، دسر شکلات و قهوه ، اسپرسو ، فلت وایت ، نوشیدنی های قهوه دار ، کاپوچینو ، آیسد کافی ژاپنی ، آیسد کافی ، ماکیاتو ، کافه او له ، لاته ، آمریکانو ، کورتادو ، جیبرالتار و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان ارائه شده بود.
 
یکی از برنامه جالب توجه این فستیوال ، برگزاری مسابقات مختلف تهیه قهوه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان بود .

پیش از این نیز دو دوره نمایشگاه قهوه و کاکائو ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و برج میلاد برگزار شده بود.   

در این رویداد بین المللی علاوه بر شرکتها و موسسات و صاحبان صنایع قهوه از کشورمان،متخصصان آموزش قهوه از انجمن قهوه اروپا، فرانسه و ترکیه برای آموزش و پایه گذاری آکادمیک و علمی هنر- صنعت قهوه در گرایش های مختلف مانند: باریستا، برشتن، هنرشیر- قهوه واصول ترکیب نوشیدنی های سرد برای نخستین بار در کشورمان حضور داشتند.

 همچنین شرکتهای صاحب نام و عنوان دار؛  ایلی، کالیاری، لاوازا، سیمونلی،ماهگونیک، جیمبالی، توپر، مونین، هندپرسو از سراسر جهان در کنار شرکتهای ایرانی همانند لمیز، آرام و ریو در این نمایشگاه و جشنواره مشارکت کرده بودند .
(شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳) ۱۳:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها