یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۲۰۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

تهران میزبان سومین نمایشگاه بین المللی قهوه ایران

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته ایران از ۲۱ تا ۲۵ مهرماه جاری با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاهی برج بین المللی میلاد تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی؛ شرکت‌ها و نمایندگی‌های هفت کشور، ایتالیا، لهستان، مالزی، یونان، ترکیه، آلمان و فرانسه حضور خواهند داشت.

سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته که بزرگ‌ترین رویداد بین المللی قهوه ایران در سه دهه اخیر محسوب می‌شود، ۲۱ مهرماه و همزمان با عیدسعید غدیر خم، آغز بکار می‌کند.

در این جشنواره و نمایشگاه؛ انواع دستگاه‌ها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو نظیر دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرس، دستگاه‌های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک، دستگاه آسیاب قهوه، ماشین‌ها و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

پیش از این دو دوره نمایشگاه قهوه و کاکائو ایران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و برج میلاد برگزار شد.

در این رویداد بین المللی علاوه بر شرکت‌ها و موسسات و صاحبان صنایع قهوه از کشورمان، متخصصان آموزش قهوه از انجمن قهوه اروپا، فرانسه و ترکیه برای آموزش و پایه گذاری آکادمیک و علمی هنر- صنعت قهوه در گرایش‌های مختلف آن و اصول ترکیب نوشیدنی‌های سرد برای نخستین بار در کشورمان ارایه می‌شود.
(یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳) ۱۲:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها