دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۷
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۱۹۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

کول کاپ اولین عرضه کننده فینگر فود در ایران

کول کاپ برای اولین بار در صنعت رستوران های زنجیره ای، غذایی سالم با طعم و مزه منحصر به فرد بدون استفاده از سوسیس و کالباس تولید و سرو نموده که از شاخصه های بارز این مجموعه می توان به تولید انحصاری محصولات خود به صورت کاملا صنعتی برگرفته از مرغ، گوشت و سبزیجات اشاره کرد.


در جوامع امروزی که غذاهای فانتزی یکی از ارکان روزمره زندگی ما شده است این مجموعه تصمیم به تولید و سرو غذاهای جدیدی با سبک و سیاقی نو گرفته که مشخصه آن فینگر فود یا همان غذای انگشتی است.
کول کاپ برای اولین بار در صنعت رستوران های زنجیره ای، غذایی سالم با طعم و مزه منحصر به فرد بدون استفاده از سوسیس و کالباس تولید و سرو نموده که از شاخصه های بارز این مجموعه می توان به تولید انحصاری محصولات خود به صورت کاملا صنعتی برگرفته از مرغ، گوشت و سبزیجات اشاره کرد. که این امر موجب شده است که حاشیه سود نمایندگی ها بالاتر رفته و از نظر کمیت و کیفیت دائما در حال کنترل می باشد و همینطور هزینه های سربار آماده سازی مواد اولیه از چرخه فروش و سرو غذا خارج شده و فضای مفید برای سرو غذا را افزایش داده است.
لازم به توضیح است که نیمه آماده بودن مواد اولیه کول کاپ و عدم آماده سازی باعث شده است که این غذا را بتوان حتی در فضای حدود 6 متر هم سرو نمود و بازدهی بالایی از سرو این محصول به دست آورد .
مدل ظروف و سرو این غذا نیز از نکات قوت آن می باشد که در نوع خود بی نظیر و هیجان انگیز است.
شایان ذکر است که می توان این نکته را یاد آور شد که شما می توانید با کمترین هزینه یکی از شعب کول کاپ را احداث نمایید و در کمترین بازده به سود بالایی دست یابید .

این مجموعه رستوران متشکل از 40 شعبه در کشور ایران می باشد که از جاذبه های بی نظیر صنعت غذایی بوده وتجربه ای جدید را به مشتریان خود عرضه می نماید جهت اطلاع بیشتر در این زمینه و اخذ نمایندگی می توانید با شماره های دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.

http://coolcup.ir/

021-88607827

(دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳) ۰۹:۳۷
هادی
۱۳۹۵/۰۷/۰۷ Iran
5
0
0

خیلی خوبه ولی مشکل دریافت نمایندگی دارم چون برندش خیلی زیاد. بجنورد میترکونه اگه باشه


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها