چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۳ / ۰۸:۴۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۱۷۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی

همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در استان تهران روز 29 دی ماه با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با هدف معرفی ظرفیت بالای ایران در جذب سرمایه گذاران برگزار می شود.

 محمدرضا بهرامن رییس همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در برگزاری این همایش گفت: اتاق تهران به عنوان مجری و متولی برگزاری این همایش با هماهنگی استانداری تهران اقدام به برگزاری این همایش کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولین کشور در سال 93 بر اهمیت سرمایه گذاری در کشور تاکید کردند، اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و همچنین شفاف سازی سرمایه گذاری در تهران است و بر این اساس سند راهبردی تدوین شده است.

بهرامن موضوعهای این همایش را صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، بانک وبیمه، گردشگری، مناطق ویژه و آزاد، بهداشت و درمان و حمل و نقل ذکر کرد.

وی گفت :برآوردی از میزان سرمایه گذاری مورد نیاز در کشور انجام نشده ، اما اکنون 100 پروژه به دبیرخانه این همایش ارسال شده که دردست بررسی است.

رییس همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری با بیان اینکه در جذب سرمایه گذاری محدودیتی وجود ندارد، اظهار داشت: مزایایی در داخل کشور برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده و هدف این است که فضایی ایجاد شود تا سرمایه گذاران با امنیت و اطمینان خاطر اقدام به سرمایه گذاری در کشور نمایند.

وی ،دعوت از سرمایه گذاران و معرفی پروژه ها و فرصتهای قانونی و مزایای سرمایه گذاری در ایران و همچنین تبادل اطلاعات و ارتباط بیشتر برای انتقال دانش فنی و مراودات تجاری و تشویق مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری و ایجاد زمینه مساعد برای مشارکت سرمایه گذاران را از دیگر اهداف این همایش ذکرکرد.

همچنین در ادامه این نشست، سیده فاطمه مقیمی دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه در ایران فرصتهای سرمایه گذاری بسیاری وجود دارد، گفت: موقعیت ایران برای ترانزیت بسیار مناسب است و در مذاکرات انجام شده با طرف هندی این کشور تمایل خود را در سرمایه گذاری در ایران نشان داده است.

مقیمی افزود: زیر ساختهای مربوط به بخش ریلی (حمل و نقل ، زیر ساختها ) یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری است.

ایرنا

(چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳) ۰۸:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها