سه شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۱۵۵۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ثبات قیمت گوشت در آستانه عید قربان

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران گفت: در یک سال و نیم اخیر قیمت گوشت ثبات داشته و هیچ کمبودی در این زمینه نداشته‌ایم. اکنون هم با توجه به فرا رسیدن عید قربان کمبود دام و گوشت نداریم و 50 تا 60 هزار رأس گوسفند برای ایام عید قربان در 14 جایگاه در استان تهران عرضه می‌شود.

علی اصغرملکی با بیان اینکه برای ایام عید قربان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا کمبود دامی نداشته باشیم، اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره‌بار 14 جایگاه را برای این روز در نظر گرفته تا دام در این جایگا‌ه‌ها عرضه شود. در این جایگاه‌ها دامپزشک و دیگر کارشناسان مربوطه حضور دارند تا اگر متقاضیان بخواهند کار ذبح و بقیه اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی یادآور شد: البته به غیر از 14 جایگاه، سه جایگاه اصلی نیز وجود دارد که همه روزه آماده سرویس‌دهی و فروش دام هستند که شامل احمدآباد مستوفی، خیابان خاوران و تهرانپارس می شود.

ملکی با بیان اینکه این جایگاه‌ها یک روز قبل از عید قربان تا یک روز پس از عید فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر کمبود دام نداریم و با توجه به فرا رسیدن عید قربان هیچ مشکلی نخواهیم داشت و این جایگاه‌ها سه روز دام عرضه می‌کنند.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران درباره وضع عوارض 320 هزار تومانی صادرات گوسفند اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تعرفه صادرات گوسفند 320 هزار تومان تعیین شده و با توجه به اینکه دام ایرانی مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین دام دنیاست و نیاز داخل را تامین می‌کند، مازاد نیاز داخل را می توان صادر کرد.

وی با بیان اینکه در یک سال و نیم اخیر قیمت گوشت ثبات داشته و هیچ کمبودی در این زمینه نداشته‌ایم، تاکید کرد: خواسته ما این بود که تولیدات داخلی نیاز داخل را پاسخگو باشند و مازاد بر مصرف به خارج از کشور صادر شود.

ایسنا

(سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳) ۱۰:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها