پنج شنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۸:۲۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۱۴۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

پایان باشکوه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بیسکویت، شیرینی و شکلات

به گزارش فودنا، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه آسیا و دومین نمایشگاه اختصاصی جهان محسوب می شود ، پس از چهار روز برگزاری و استقبال کم نظیر مخاطبان به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی و ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات؛ در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه ؛ برخی از مقامات مختلف کشور از جمله معاون اجرائی رئیس جمهور، معاونان وزیر صنعت معدن و تجارت ، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان توسعه تجارت و مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی تهران ، رایزنان بازرگانی برخی سفارتخانه ها، روسای اتاق های بازرگانی  و همچنین روسای انجمن ها و اتحادیه های مختلف در نمایشگاه حضور یافتند و از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

در روزهای برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران همچنین سالن ها و غرفه های نمایشگاه شاهد حضور گسترده بازدید کنندگان بود .این حضور به حدی بود که تردد در داخل سالن های نمایشگاه به سختی صورت می گرفت . غرفه داران هم در غرفه ها پذیرای مراجعه کنندگان و مشغول تبادل اطلاعات پیرامون تولید و صادرات و مواد اولیه بودند.

همچنین طی روزهای برگزاری نمایشگاه ، هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای پاکستان ، آلمان، اندونزی، کویت و ترکیه با حضوردر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

 این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با تولید کنندگان، تجار، بازرگانان و انجمن های تولیدی شیرینی شکلات و بیسکویت کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.

در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات؛ 295 شرکت داخلی و 55 شرکت خارجی از کشورهای؛ ژاپن، چین، آذربایجان، اکراین، ترکیه ،روسیه، اتریش، هند، مالزی، آمریکا، ایتالیا، آلمان، اسپانیا،سوئد، هلند، دانمارک،انگلستان ،لهستان و فرانسه؛ جدید ترین و نوین ترین صنایع، دستگاه ها، تجهیزات ، مواد اولیه و خدمات مربوط به تولید شیرینی ، شکلات و بیسکویت را، به نمایش گذاشته بودند

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات نسبت به سال گذشته 35 درصد رشد یافته است.

معرفی آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی این صنعت ، تبادل اطلاعات بین شرکت های داخلی و خارجی، جذب سرمایه گذاری ، رونق بخشیدن به تولید ، توسعه صادرات ، معرفی منابع انسانی، اشتغالزائی و تبلیغات و اگاهی بخشی به بازدیدکنندگان ، مهمترین اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات بود.

(پنج شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۳) ۱۸:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها