سه شنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۸:۱۳
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۱۳۵۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس اقتصاد
انتقادهای تند علی خاموشی به اتاقی‌ها:

ورود جوانان ممنوع، اتاق جای عصا به دستان است / برخی را باید بیرون انداخت

در جلسه اخیر مجمع فعالان توسعه رئیس اسبق اتاق ایران انتقادهای تندی را نسبت به هیات رئیسه فعلی اتاق ایران مطرح کرد.

انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به زودی برگزار می‌شود و جلسات گروه‌های مختلف آغاز شده است.

اخیرا مجمع فعالان توسعه با حضور چهره‌های سر‌شناس این گروه نظیر علی نقی خاموشی، یحیی آل‌اسحاق، غلامحسین شافعی، امیراحمدی، هوشنگ فاخر، مردوخی، محمد لاهوتی، احمد پورفلاح، محمدرضا بهرامن، خلیلی، محمد مهدی بهکیش، ابراهیم جمیلی، مسعود دانشمند، بنکدارنیا، ثابتی (از خانه صنعت تهران)، صدری (از خانه صنعت ایران)، طباطبایی، علاءمیرمحمد صادقی، علیخانی، حمزه‌نژاد، طلایی، خدایی، شیبانی، ظهیری، فروتن و... برگزار شده است.

در این جلسه علی نقی خاموشی که بیش از دو دهه ریاست اتاق بازگانی ایران را بر عهده داشته اما در چند انتخابات اخیر اتاق ایران دیگر نتوانست رای لازم را برای ریاست اتاق ایران کسب کند، سخنان قابل توجهی را بیان کرد.

وی صراحتا اعلام کرده است که هیات رئیسه فعلی اتاق ایران را باید بیرون انداخت.

خاموشی تاکید کرده است: نباید افراد جوان وارد اتاق شوند و اتاق جای کسانی است که عصا دستشان است!

در همین زمینه حمید حسینی که در این جلسه حضور داشته است درباره جزییات این جلسه به اقتصادنیوز گفت: حدود ۱۰۰ مهمان در جلسه حضور داشتند و جلسه با 1.5 ساعت تاخیر آغاز شد. ابتدا علاء میرمحمدصادقی درباره خاطرات گذشته و فداکاری‌هایش برای اقتصاد ایران صحبت کرد و سپس یحیی آل‌اسحاق متذکر شد که اگر امروز احساس تکلیف نکنیم و اشخاص سالم را انتخاب نکنیم پیش خدا مسئولیم.

وی ادامه داد: پس از صحبت خلیلی و بهکیش که بسیار خسته کننده بود، خاموشی پشت تریبن رفت و با صحبت‌های خود کمی جلسه را از حالت خواب آلودگی خارج کرد. ایشان گفتند که هیات رئیسه فعلی اتاق ایران اعتقادی به خدا ندارند و حتی معجزات الهی مانند عصای موسی را منکر شده‌اند و این‌ها باید بیرون انداخته شوند. این جملات عین عبارت ایشان بود.

به گفته خزانه‌دار اتاق تهران خاموشی در این جلسه همچنین تاکید کرده است که نباید افراد جوان وارد اتاق شوند و اتاق جای کسانی است که عصا دستشان است.

حسینی با بیان اینکه تصور می‌کنم حتی همفکران خاموشی هم به او رای نخواهند داد، گفت: زیرا که واقعا از حالت عادی و نرمال خارج بود و به سختی می‌توانست کلمات و جملات را بیان کند.
(سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳) ۰۸:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها