یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۵
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۵۱۳۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

توقف آبیاری زمین‌های کشاورزی جنوب تهران با فاضلاب

یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت که با پیگیری‌های انجام شده از سوی نمایندگان استان آبیاری برخی زمین‌های کشاورزی جنوب تهران با آب فاضلاب متوقف شده است.

اسماعیل کوثری، گفت: نمایندگان استان تهران موضوع آبیاری زمین‌های کشاورزی جنوب پایتخت با آب فاضلاب را پیگیری کردند و در همین رابطه جلساتی را با فرمانداری، مدیرکل آب وزارت نیرو و مسئولین مربوطه داشتند که در پی این پیگیری‌ها جلوی بسیاری از این موارد گرفته شد گرچه ممکن است به صورت جزیی و موردی هنوز چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد.

وی افزود: نمایندگان تهران استفاده از استخوان‌های دام برای استخراج روغن در بخش قلعه نو در جنوب شرقی تهران را نیز پیگیری کردند. در مواردی این استخوان‌ها را می‌جوشاندند و از آن‌ها روغن می‌گرفتند که از این روغن برای کارهای صنعتی استفاده می‌شد اما با توجه به اینکه اقدامات انجام شده با بهداشت و سلامت همخوانی نداشت و این احتمال وجود داشت که از این روغن به عنوان روغن خوراکی هم استفاده شود موضوع از طریق فرمانداری، وزارت بهداشت و مسئولین ذیربط پیگیری شد و مدت زمانی برای جمع‌آوری این کارگاه‌ها مشخص شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان تهران هرجا حقی از مردم پایمال شود یا خطری برای سلامت مردم وجود داشته باشد وارد می‌شوند و در جهت احقاق حق مردم تلاش می‌کنند.

ایسنا

(یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳) ۱۰:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها