شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۱۲۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری نمایشگاه نان، شیرینی و شکلات با حضور 439 کشور

دبیر کل انجمن صنایع غذایی ایران از افتتاح نمایشگاه نان، شیرینی و شکلات از 24 تا 27 شهریور خبر داد.

کاوه زرگران امروز - شنبه - در نشست خبری افتتاح نمایشگاه نان، شیرینی و شکلات با بیان این‌که امسال سیزدهمین دوره نمایشگاه شیرینی و شکلات و هشتمین نمایشگاه نان افتتاح می‌شود، گفت: مجری نمایشگاه شیرینی و شکلات، انجمن شیرینی و شکلات و مجری نمایشگاه نان، انجمن‌های وابسته به نان هستند.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه با حضور 439 کشور در نمایشگاه بین المللی در فضایی حدود 38 هزار متر مربع برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه غرفه دارن در ابتدا مجوز سازمان استاندارد ملی را دریافت کردند و پس از تعیین صلاحیت مجوز دریافت غرفه به آن‌ها داده می‌شود.

در ادامه جمشید مغازه‌ای دبیر انجمن شیرینی و شکلات با بیان این‌که این نمایشگاه امسال سیزدهمین دوره خود را برگزار می کند، گفت: 325 مشارکت‌کننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: 280 مشارکت کننده داخلی و 50 کشور خارجی از 22 کشور بیشتر از کشورهای اروپایی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مغازه‌ای با بیان این‌که امسال 35 درصد به فضای نمایشگاه اضافه شده است، گفت: حضور شرکت‌های خارجی برابر سال گذشته است.

دبیر انجمن شیرینی و شکلات اهداف این نمایشگاه را معرفی آخرین دستاوردهای شیرینی و شکلات، تبادل فناوری، جذب سرمایه گذاران خارجی و رونق بخشیدن به صنعت شیرینی و شکلات عنوان و اظهار کرد: از سه کشور اردن، لبنان و عراق برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

در ادامه علی معین، مدیر هشتمین نمایشگاه صنعت آرد و نان گفت: این نمایشگاه با حضور 114 شرکت داخلی و خارجی در مساحت 10 هزار متر مربع از بیست و چهارم تا بیست و هفتم شهریور برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه حدود 11 درصد نسبت به پارسال رشد داشته است، گفت: حدود 28 بازدیدکننده از کشورهای بلژیک، هلند، سوئیس، روسیه، لبنان و بلاروس به این نمایشگاه خواهند آمد.

معین با اشاره به اهداف اصلی نمایشگاه گفت: فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان ، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت آرد و نان و حمایت از حداث و توسعه واحدهای تولید نان صنعتی در کشور، حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان و بسترسازی لازم جهت ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در عرصه ماشین‌آلات صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان و ایجاد بستر تعامل وهمکاری‌ها بیشتر در صنعت آرد و نان کشور از اهداف نمایشگاه است.

ایسنا

(شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳) ۱۳:۲۷
صادقی
۱۳۹۳/۰۶/۲۳
3
0
0

خوب بود راجع به جذب نیرو مطلبی ندیدم. برای نمایشگاه تمایل به همکاری دارم.شماره تماس 09355601052


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها