جمعه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۴۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۱۰۷۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
24 الی 27 شهریور

شمارش معکوس تا سیزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

به گزارش فودنا، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه شیرینی و شکلات ایران 24 تا 27 شهریور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش فودنا و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، این نمایشگاه از ساعت 9 تا 16 با مشارکت بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 19 کشور خارجی برگزار می شود.

در این نمایشگاه 275 شرکت داخلی و50 شرکت خارجی از کشورهای ژاپن، چین، جمهوری آذربایجان، اکراین، ترکیه ،روسیه، اتریش، هند، مالزی، امریکا، ایتالیا، آلمان، اسپانیا،سوئد، هلند، دانمارک،انگلستان، لهستان و فرانسه جدیدترین صنایع، دستگاه ها، تجهیزات ، مواد اولیه و خدمات مربوط به تولید شیرینی ، شکلات و بیسکویت را عرضه می کنند.

دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکوئیت، شیرینی و شکلات با بیان اینکه این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته 35 درصد رشد یافته است، گفت: این نمایشگاه در سه بخش محصولات ، مواد اولیه و ماشین آلات برگزار خواهد شد و در آن انواع ماشین آلات بسته بندی ، فرهای پخت، دیگ های پخت، دستگاه های پیشرفته فرآوری محصولات ، میکسرها ، انواع دستگاه دیپازیتور کیک دو رنگ ،خط تولید اتوماتیک انواع کیک اسفنجی ، خط تولید انواع کیک روغنی ، انواع دستگاههای مولدینگ شکلات و روکش و صنایع خط تولید کامل شکلات به نمایش گذاشته می شود.

جمشید مغازه ای

جمشید مغازه ای گفت: معرفی آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی این صنعت ، تبادل اطلاعات بین شرکت های داخلی و خارجی، جذب سرمایه گذاری ، رنق بخشیدن به تولید ، توسعه صادرات ، معرفی منابع انسانی، اشتغالزایی و تبلیغات و آگاهی بخشی به بازدیدکنندگان، مهمترین اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات است.

 

(جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳) ۱۳:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها