چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۱۰۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

قوانین مالیاتی به تولیدکنندگان فشار می‌آورد

معاون پارلمانی اتاق بازرگانی ایران گفت: با درنظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، شرایط فعلی کشور به تولیدکنندگان فشار می آورد.

محمدرضا رمضانی در نشست نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با صاحبان صنعت و تجارت استان، با اعلام اینکه مشکلات زبادی سر راه تولیدکنندگان است، اظهار کرد: 63 نماینده مجلس طرحی امضا کرده‌اند که نتایج بررسی اتاق بازرگانی ایران نشان می دهد که این طرح می تواند مشکلات تولیدگنندگان را برطرف کند.

وی از همکاری نزدیک اتاق بازرگانی ایران با نمایندگان مجلس سخن گفت و افزود: اتاق بازرگانی ایران با توجه به رسالتی که دارد، مشکلات تولیدکنندگان را بررسی و راهکارها را به کمیسیون های مربوطه مجلس ارائه می‌کند و در نهایت اعضای مجلس با تصمیم گیری‌هایشان بستر را برای رونق تولید و فضای کسب کار فراهم می‌کنند.

رمضانی با اشاره به تدوین برنامه توسعه ششم توسط دولت خاطرنشان کرد: در آستانه تدوین برنامه توسعه ششم سعی می‌کنیم با بهره گیری از گزارشات استان ها، برنامه های حمایت و رفع مشکلات تولیدکنندگان در این برنامه قرار گیرد.

معاون پارلمانی اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از سیستم بانکی کشور بیان کرد: وضعیت کنونی سیستم بانکی کشور، اصلاح در نظام بانکی را می‌طلبد و باید بانک ها به سمت و سوی حمایت از تولیدکنندگان حرکت کنند.

گفتنی است این نشست در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد.

ایسنا

(چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳) ۱۰:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها