سه شنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۵
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۱۰۱۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

قیمت گوشت گوسفندی افزایش نیافته است

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت این محصول طی یک سال اخیر افزایشی نداشته است، گفت: جلسه ستاد تنظیم بازار طی هفته جاری برگزار نشده است.

علی اصغر ملکی با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد گرانی گوشت قرمز در برخی رسانه‌ها، افزود: این هفته جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار نشد چرا که در صورت برگزاری این جلسه حتما ما نیز به شرکت در آن دعوت می‌شدیم. اگر که چنین تصمیمی گرفته شده ما در آن جلسه حضور نداشتیم و نمی‌دانم کجا این تصمیم گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گوسفندی حدود یک سال است با افزایشی همراه نبوده است، اضافه کرد: قیمت هر کیلو شقه بدون دنبه در سطح شهر بین 26 هزار و 500 تا 27 هزار تومان است.
ملکی در پاسخ به این پرسش که آیا طی هفته آینده جلسه‌ای درباره افزایش قیمت گوشت گوسفندی در ستاد تنظیم بازار برگزار می‌شود یا خیر، گفت: هنوز چیزی در این باره اعلام نشده است.
همچنین جمیل علیزاده شایق دبیر انجمن برنج کشور نیز با بیان اینکه کسی برنج‌های وارداتی را قیمت‌گذاری نمی‌کند، افزود: دولت قیمت برنج‌های وارداتی دولتی را اعلام کرده است یعنی برنج‌هایی که خود دولت آنها را وارد کرده و عرضه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار و دولت دخالتی در تعیین قیمت برنج‌های وارداتی نمی‌کنند، ادامه داد: قیمت برنج‌های وارداتی را بازار(عرضه و تقاضا) تعیین می‌کند. در عین حال دولت قیمت برنج اروگوئه را دو هزار و 600 تومان اعلام کرده است.

(سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳) ۱۰:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها