دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۹۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

اعلام لغو حضور هیات تجاری قزاقستان در اتاق تهران

احتراماٌ پیرو اطلاعیه مورخ 5/6/93در خصوص هیات تجاری قزاقستان در اتاق تهران به اطلاع می رساند به دلیل اشکالات موجود در تنظیم برنامه پروازی هیات تجاری قزاقستان به ایران ، جلسه روز دوشنبه دهم شهریور ماه در اتاق تهران بر گزار نمی گردد و در صورت تنظیم برنامه جدید ، مراتب فوراٌ به اطلاع رسانده خواهد شد .

اعلام حضور هیات تجاری قزاقستان در اتاق تهران


به اطلاع می رساند هیات تجاری بخش خصوصی از کشور قزاقستان همزمان با برگزاری سیزدهمین نشست کمیسیون همکاریهای اقتصادی ایران و قزاقستان به منظور دیدار و گفتگو با فعالان اقتصادی به ایران سفرخواهد نمود . این هیات روز دوشنبه مورخ دهم شهریور ماه جاری در محل ساختمان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران برای دیدار با همتایان ایرانی خود حضور خواهند یافت.


زمینه های کاری هیات تجاری قزاقستان :
حمل ونقل ، تولید و فرآوری محصولات کشاورزی و ایمنی بیماریهای گیاهی ، نفت و گاز و توسعه پروژه های مربوطه، صنعت برق ، معدن ، شیمیائی و داروسازی، فناوری اطلاعات و ارتباطات.

زمان: دوشنبه 10/6/93 ساعت 30/10 صبح
مکان: خیابان وزرا - روبروی خیابان بیست و یکم - پلاک 82 - اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران - طبقه اول


از اعضای اتاق تهران و فعالین اقتصادی و مرتبط با زمینه فعالیت هیات تجاری قزاقستان دعوت می نماید به منظور دیدار و مذاکره با اعضای هیئت مذکور در این جلسه حضور بهم رسانید. ضمناً تقاضا دارد فرم ذیل را تکمیل و به نمابر 88720461 و یا 88719619 ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88719011 تماس حاصل نمایند.
(دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳) ۰۹:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها