شنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۳
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۰۸۹۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

بندر خشک شرق کشور راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی از افتتاح دفتر خدمات نمایندگی کشتیرانی همزمان با هفته دولت در مشهد مقدس خبر داد و اعلام کرد: قرار است به زودی بندر خشک شرق کشور راه‌اندازی می‌شود.

 منصور اسلامی با بیان این مطلب به اهمیت حضور نماینده شرکت کشتیرانی در قطب‌های اقتصادی و تجاری کشور اشاره کرد و گفت: افتتاح این دفتر درراستای بهینه سازی روند تجاری فعالان اقتصادی و به‌کارگیری روش‌های حمل و نقل چند وجهی انجام شده است و کاهش هزینه های تمام شده حمل و رضایتمندی و تسهیل بیشتر تجار در شرق کشور را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح در دو مرحله انجام می شود، اظهار داشت: در مرحله اول که هم اکنون با فعالیت رسمی دفتر خدمات نمایندگی کشتیرانی در مشهد آغاز شده است، علاوه بر ارائه خدمات کیفی نمایندگی از جمله بخشهای خدمات مشتری و اسنادی به صاحبان کالا که تا قبل از افتتاح دفترناچار به مراجعه به دفتر مرکزی ویا دفاتر در بنادر جنوبی بودند درصدد آشنا سازی بیشتر فعالان اقتصادی و تجار محلی با امکانات بالقوه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هستیم تا انشاالله با استعانت از الطاف ثامن الحجج وکمک کلیه دست اندرکاران و ذینفعان استانی بتوانیم قدمهای موثری در راستای اعتلای استان خراسان رضوی و کشور عزیزمان برداریم.

مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی ادامه داد: در مرحله دوم که به زودی آغاز خواهد شد، با استفاده از امکانات و تجارب شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی بندر خشک در منطقه شهید مطهری مشهد مقدس خواهیم کرد.

اسلامی تاکید کرد: با راه اندازی بندرخشک مذکور امکان بازاریابی در محل، ارائه خدمات به صادرکنندگان در مبدا ، تحویل محمولات به واردکنندگان در مقصد و تسهیل در امور دست اندرکاران محمولات ترانزیتی در این منطقه انجام خواهد شد.

وی افزود: با این اقدام می توانیم ضمن کاهش هزینه های تمام شده و سرعت حمل بالاتر محمولات، شاهد افزایش سهم ایران در ترانزیت باشیم.

مهر

(شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳) ۰۹:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها