شنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۰۸۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

کنترل قیمت میوه در میدان میوه و تره بار توسط بازرسین

صادقی با اشاره به کنترل قیمت میوه در بازار توسط بازرسان این سازمان گفت: بازرسان ما در میادین میوه و تره بار مرکزی به طور دائمی حضور دارند و به کنترل قیمتها می‌پردازند.

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تهران با اشاره به اینکه کنترل قیمت میوه در بازار توسط بازرسان این سازمان گفت: بازرسین ما در میدان میوه وتره‌بار مرکزی به طور دائمی حضور دارند و به کنترل قیمت‌ها می‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به تأثیر دلالان بر افزایش قیمت میوه در این بخش گفت: برخی مواقع ارزیابی‌ها ممکن است اشتباه صورت بگیرد به این صورت که لزوماً افزایش قیمت دریک کالا به دلیل وجود دلال و واسطه نیست بلکه ممکن است دلایل دیگری داشته باشد.

صادقی تصریح کرد: بی‌نظمی‌هایی در میدان تره‌بار مرکزی داشتیم که با هماهنگی و پشتیبانی دستگاه‌های مربوطه این بی‌نظمی‌ها به حداقل کاهش پیدا کرده است و شرایطی فراهم شده که نظم دائمی برقرار شود.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان تهران با اشاره به نوسان قیمت در بازار میوه گفت: قیمت برآیند عرضه و تقاضا است مگر درمورد کالاهای انحصاری که عرضه‌کننده قیمت آن را تعیین می‌کند لذا با توجه به اینکه میوه کالای انحصاری نیست لذا قیمت آن تابع عرضه و تقاضا است.

باشگاه خبرنگاران

(شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳) ۰۹:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها