پنج شنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۱:۴۹
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۵۰۸۷۲
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
جوابیه دبیرانجمن صنعت آبلیموی ایران :

ترکیب اعلام شده در شبکه خبر آب، نمک و اسید که باعث مضحکه اهل نظر / آبلیمو جرعه ای چند ؟؟؟

به گزارش فودنا ، پیرو گزارش پخش شده مورخ 02/06/93 در شبکه خبر ، دبیرانجمن صنفی کارفرمایی آبلیموی ایران اینگونه بیان کرد:هنوز دغدغه های هموطنان از خوردن لبنیات ،آب معدنی و .. به پایان نرسیده است که تشویشی جدید با مضمون آبلیموهای شیمیایی به ذهن مصرف کنندگان اضافه شد ...

هنوز دغدغه های هموطنان از خوردن لبنیات ،آب معدنی و .. به پایان نرسیده است که تشویشی جدید با مضمون آبلیموهای شیمیایی به ذهن مصرف کنندگان اضافه شد ، این گزارش و اطلاع رسانی به حدی بدون اساس علمی بود که حتی رئیس محترم مؤسسه استاندارد از اظهار نظر امتناع ورزیدند . ترکیب اعلام شده در شبکه خبر  آب، نمک و اسید که باعث مضحکه اهل نظر و متخصصان شد و در نهایت اظهار نظر در مورد قیمت مصرف کننده آبلیمو ، قابل توجه ترین قسمت گزارش بود ، ای کاش قبل از درگیر کردن اذهان عمومی ایشان  فقط یک سوال در مورد مبلغ لیموی خریداری شده از باغات توسط تولید کنندگان می پرسیدند .

لازم به توضیح است ، لیموی خریداری شده از باغات هر کیلو 1500 الی 2000 تومان میباشد ، از طرفی هر یک کیلو لیمو ترش با توجه به فصل تولید و نوع آن میزان آبدهی متفاوتی دارد که جناب آقای قاسم پور میزان آبدهی یک کیلو لیموترش را  ، 50 درصد اعلام کردند که درست نمیباشد ضمنا" میزان برداشت سالیانه  لیموترش ازکلیه باغات کشور طی  چهار فصل 400 تا 600 هزار تن نیز آماری اشتباه ودر واقع 4/1 آمار صحیح میباشد.

 چرا یک پت 3.5 کیلویی آبلیمو با برآورد آقای قاسم پور میبایست بالاتر از 30 هزار تومان باشد ، بهتر نیست  در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با توجه به تلاشهای دولت یازدهم جهت پایین آوردن نرخ تورم در کشور به تولید کنندگان و کارآفرینان دست حمایت دهیم، سازمانهای نظارتی و تولید کنندگان به موازات هم میبایست برای سالم سازی تولیدات قدم بردارند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برای حفظ آرامش روانی جامعه تلاش کنیم . 

قابل ذکر است که این انجمن کلیه اظهارات کذب و کاملا یکطرفه پخش شده را رد کرده و جهت دفاع از حقوق کلیه تولیدکنندگان و احیای تمامی خسارات وارده  به قشر کشاورز و کارگر زحمت کش بابت نشر اکاذیب حق تعقیب کیفری ایشان را در دادسرای کارکنان دولت  اعلام میدارد  وضمنا"درصورت صلاحدید سازمانهای محترم نظارتی و آرامش خار مصرف کنندگان عزیز حاضر به ارایه توضیحات علمی ومستند در رسانه های ملی میباشد .

بــدان کــز زبـان اسـت مردم به رنج             چـو رنـجش نخواهی سخـن را بسنج

                                                                               و من الله توفیق 

                                                           دبیر انجمن صنفی کارفرمایی آبلیموی ایران

             رویا جعفری شاهی 

(پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳) ۱۱:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها