چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۰۸۵۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
8 -11 مهر93

هفتمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم

به گزارش فودنا ، هفتمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم از تاریخ 8-11 مهر ماه 1393 در مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که با هدف معرفی محصولات سالم غذایی به مصرف کنندگان برگزار می شود، محصولات تولیدی بیش از 70 شرکت معتبر تولیدی به نمایش در خواهد آمد.
محصولات غذایی سالم که می بایست بخش عمده سبد غذایی خانواده ها را تشکیل دهند در این نمایشگاه از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار بوده و زیبنده آن است تا به صورت ویژه ای به آنها توجه شود و این نمایشگاه این امکان را فراهم خواهد ساخت.
این نمایشگاه که طی شش دوره گذشته با استقبال واحدهای تولیدی معتبر مواجه شده و شهروندان و مصرف کنندگان از آن به نحو مطلوب استقبال کرده اند، توانسته است جایگاه در خور شأن خود را پیدا نماید. این جایگاه مرهون حضور فعال و حمایت مدیران واحدهای معتبر تولیدی می باشد که بار اصلی تولید را به دوش کشیده و با عرضه محصولات با کیفیت و سالم، رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده اند.

دبیرخانه جشنواره با توجه به همزمانی نمایشگاه با روز جهانی کودک و روز جهانی غذا برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.دعوت از مدارس و بازدید دانش آموزان، اطلاع رسانی موثر جهت بازدید خانواده ها، دعوت از فعالان صنعت غذای کشور، برگزاری مسابقات آشپزی، اهداء جوائز، از برنامه های در دست اقدام جهت برگزاری باشکوه این رویداد خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره 4-77515570 تماس حاصل نمایند.


مکان: تهران،خیابان فاطمی،خیابان حجاب، مرکز نمایشگاههای کانون
ساعت بازدید: 10 صبح تا 8 شب

(چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳) ۱۰:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها