سه شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۶:۳۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۰۸۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
مدیر عامل گروه تجارت اطلاعات کوشا (ITG) در گفتگو با فودنا:

آخرین جزییات برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ibex2014 / شمارش معکوس تا IBEX 2014

علی معین مدیر عامل گروه تجارت اطلاعات کوشا (ITG ) در گفتگو با خبرنگار فودنا گفت: هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ibex2014 “ ، 24 الی 27 شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در محدوده سالن های 35 و 38 و فضای باز اطراف این سالن ها در فضای تحت پوشش حدود 12000 متر مربع با همکاری و همیاری شرکت بازرگانی دولتی ایران (GTC) و کلیه انجمن ها و اتحادیه های مربوطه با شعار "برای نان ایران" برگزار می گردد.

علی معین با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: اهداف برگزاری عبارتند از: فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گزاری در صنعت آرد و نان و حمایت از احداث و توسعه واحدهای تولید نان صنعتی در کشور، حرکت سازمان یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه تولید نان، بستر سازی لازم جهت ارائه حداکثری ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی در عرصه ماشین آلات صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان و ایجاد بستر تعامل و همکاری های بیشتر در صنعت آرد و نان کشور که که در این نمایشگاه به دنبال آن هستیم.

 

مدیر عامل گروه تجارت اطلاعات کوشا (ITG  )  در ادامه افزودند: در این دوره از نمایشگاه تا کنون 109 شرکت داخلی و خارجی در گروه های کالایی تولید کنندگان نان، سازندگان ماشین آلات تولید نان، تولید کنندگان آرد، سازندگان ماشین آلات آرد سازی، تولید کنندگان خمیرمایه و بهبوددهنده، صنایع کشاورزی غلات مرتبط، سازندگان سیلو، تولید کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط، تولید کنندگان آنزیم های مصرفی در صنایع غذایی، تولید کنندگان دکوراسیون مرتبط، تولید کنندگان امولسفایرهای خوراکی، تولید کنندگان لباس کار مرتبط، مشاوران صنعت آرد و نان، سازمان ها و اتحادیه های مرتبط، تولید کنندگان قهوه و غلات افزودنی، مطبوعات و صنایع وابسته، و ... از آخرین دستاوردها و توانایی های خود را به نمایش می گذارند.

 

ایشان در گفتگو با فودنا ادامه دادند: امسال در سطح بین المللی به جهت مشارکت در نمایشگاه ibex2014 استقبال خوبی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم و 23 شرکت از کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، ترکیه، تایوان، سوئد، کره جنوبی، بلاروس و اسپانیا در نمایشگاه امسال مشارکت دارند که حضور کشورهای آلمان و ترکیه پررنگ تر است. همچنین امسال شاهد حضور بازدید کنندگان و تجار مرتبط با نمایشگاه از کشورهای عراق، ترکیه، کره جنوبی، چین و لبنان خواهیم بود. امیدوار هستیم در زمان باقی مانده با توجه به تلاش های انجامی شاهد حضور بازدید کنندگانی از حوزه آفریقا باشیم.

امسال در سطح بین المللی شاهد حضور 23 شرکت از کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، ترکیه، تایوان، سوئد، کره جنوبی، بلاروس و اسپانیا در نمایشگاه امسال مشارکت هستیم که حضور کشورهای آلمان و ترکیه پررنگ تر است.

----------------

به مشارکت کنندگان هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ibex2014 پیشنهاد می گردد به جهت ایجاد فرصت های تجاری، بازار هدف خود را با توجه به اهداف نمایشگاه تعیین و ابزارهای مناسب را برای ایجاد این فرصت ها به کار گیرند تا شاهد موفقیت بیشتری در نمایشگاه باشند.

 

علی معین به نکات مهم برگزاری نمایشگاه اشاره داشتند و گفتند: نکته مهم در ارتباط با نمایشگاه امسال این است که با توجه به فرهنگ سازی و شناخت نان صنعتی در جامعه سطح انتظارات مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان محترم بالاتر رفته و همچنین با توجه به گذشت هفت سال از نمایشگاه صنعت نان ایران ibex دارای اعتبار و شناخت جهانی در این صنعت شده است.

ibex  نمایشگاه آرد و نان تهران

مدیر عامل گروه تجارت اطلاعات کوشا (ITG  )  در پاسخ به اینکه چه سخنی با مشارکت کنندگان محترم دارید؟ افزودند: به مشارکت کنندگان هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان ibex2014 پیشنهاد می گردد به جهت ایجاد فرصت های تجاری، بازار هدف خود را با توجه به اهداف نمایشگاه تعیین و ابزارهای مناسب را برای ایجاد این فرصت ها به کار گیرند تا شاهد موفقیت بیشتری در نمایشگاه باشند.

وی در پایان گفت: از کلیه دست اندرکاران صنعت آرد و نان کشور و کلیه هموطنان عزیز دعوت می کنم تا از این نمایشگاه بازدید نمایند و امیدوار هستم که شاهد برگزاری نمایشگاهی پربار، پررونق و تاثیرگذار در صنعت آرد و نان کشور باشیم.

 

فودنا، شبکه خبری صنایع غذایی ایران

(سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳) ۱۶:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها