سه شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۰۸۱۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
همزمان با هفته دولت انجام می شود

بهره برداری و کلنگ زنی چهار طرح شیلاتی با اعتبار ی بالغ بر 39 میلیارد ریال

همزمان با هفته دولت بهره برداری و کلنگ زنی چهار طرح شیلاتی با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد ریال انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، "سیدجواد قدس علوی" با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در این ایام سه طرح شیلاتی به بهره برداری می رسد و یک طرح نیز کلنگ زنی می شود.
به گفته وی، قدس علوی با بیان اینکه احداث یکی دیگر از مزارع سایت چهار هزار هکتاری میگوی گمیشان از طرح های مهم قابل افتتاح در هفته دولت می باشد، تصریح کرد: این مزرعه 20 هکتاری با اعتبار چهار میلیارد ریال و با ظرفیت اسمی 45 تن به بهره برداری می رسد.
قدس علوی گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 500 تن میگو از سایت میگوی گمیشان برداشت شود و ارزش اقتصادی میگوی استان به 5/7 میلیارد تومان خواهد رسید.
مدیرکل شیلات استان گلستان، پروژه اصلاح و مرمت و تجهیر مزرعه گرمابی در شهرستان گنبد را یکی دیگر از طرح های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد و افزود: این طرح با اعتبار دو میلیارد و 20 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: احداث مزرعه پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان علی آباد با اعتبار چهار میلیارد و 636 میلیون ریال و با ظرفیت 25 تن به بهره برداری می رسد و مزرعه پرورش ماهی خاویاری در بندرترکمن با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال و ظرفیت 5/1 تن خاویار و 25  تن گوشت نیز کلنگ زنی می شود.
قدس علوی افزود: با اجرایی شدن این چهار طرح برای 24 نفر بطور مستقیم اشتغال زایی می شود.


ا
(سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳) ۰۹:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها