دوشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۸:۴۰
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۰۸۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

ایجاد مرکز تجاری ایران در بوداپست مجارستان

سازمان توسعه تجارت ایران در راستای توسعه همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی برون‌مرزی دفتر دائمی در بوداپست مجارستان تاسیس کرد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این اقدام به منظور ارائه خدمات بهینه به‌ تجار و بازرگانان ایرانی با هدف افزایش صادرات غیرنفتی و حفظ و ماندگاری در بازارهای هدف کشورهای اروپای مرکزی و شرقی، در چارچوب تفاهمنامه 31 خردادماه سال‌جاری و با سرمایه گذاری بخش خصوصی (کالج بین‌المللی ابن‌سینا) با تاسیس دفتر دائمی در بوداپست مجارستان نسبت به ایجاد مرکز تجاری ایران در کشورهای اروپای مرکزی و شرقی اقدام کرد.

این مرکز قرار است به ‌عنوان پایگاهی به‌ منظور سامان‌‌بخشی به فعالیت‌های تجاری فعالان اقتصادی ایران در منطقه موردنظر همچون بازاریابی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، برگزاری نشست‌های مشترک با طرف‌های خارجی، راهنمایی بازرگانان خارجی در خصوص پتانسیل‌های تجاری ایران و برگزاری همایش‌های تجاری مشترک در جهت توسعه صادرات غیرنفتی کشور به کشورهای منطقه اروپای مرکزی و شرقی فعالیت کند.
(دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳) ۱۸:۴۰
افسانه رجبی
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ Iran
0
0
0

با سلام و احترام اینجانب افسانه رجبی ، مدیر اجرایی تورهای نمایشگاهی آژانس هواپیمایی سارینا پرواز ضمن اجرای تورهای تخصصی نمایشگاهی، تمایل به همکاری در زمنیه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی برون‌مرزی دفتر دائمی در بوداپست مجارستان را دارد. با سپاس

afsaneh rajabi
۱۳۹۳/۰۶/۰۹
0
0
0

با سلام اینجانب مدیر بازرگانی شرکت پیام تک فاوا ، اعلام میداریم که این شرکت به دنبال اجرای پروژه های مختلف مخابراتی ، تمایل به همکاری در زمینه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی برون‌مرزی با دفتر مذکور در بوداپست مجارستان را دارد. با تشکر

توکل نصیری
۱۴۰۲/۰۸/۰۴ France
0
0
0

اینجانب توکل نصیری درزمینه پرورش قارچ میخواهم فعالیت داشته باشم


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها