یکشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۷
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۰۷۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

تلاش برای کاهش قیمت گوشت برزیلی

وزیر کشاورزی برزیل از صادرات سالانه 280 میلیون دلاری گوشت قرمز به ایران خبر داد و گفت: درصدد هستیم با گسترش همکاری‌ها و حل ابهامات و مشکلات بهداشتی گوشت برزیلی بتوانیم صادرات این محصول به ایران را با قیمت پایین‌تر افزایش دهیم.

نری گیلر در حاشیه نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی ایران و هیات همراه اظهار کرد: ایران کشور دوست و شریک تجاری برزیل است که درصدد هستیم با تشکیل کمیته فنی و تخصصی مشترک، همه مسائل و مشکلات سر راه تبادلات تجاری ایران و برزیل را حل کنیم تا بتوانیم حجم مبادلات و صادرات خود را به ایران افزایش دهیم.

وی افزود: در گذشته برخی مسائل درباره موضوعات فنی و سلامت محصولات غذایی تولید شده در برزیل مطرح شده بود که درصدد هستیم در همین کمیته‌های مشترک بتوانیم با رفع ابهامات و مشکلات در این زمینه صادرات گوشت به ایران را با قیمت پایین‌تر که مورد پسند تاجران ایرانی باشد افزایش دهیم.

وزیر کشاورزی جمهوری فدراتیو برزیل با اشاره به علاقه‌مندی این کشور و تاجران برزیلی برای گسترش تبادلات تجاری خود با ایران اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تشکیل گروه مشترک و کمیته تخصصی بین ایران و برزیل وجود ندارد و و درصدد هستیم همکاری‌های خود را برای افزایش سرمایه‌گذاری در ایران گسترش دهیم.
در پایان نشست مشترک وزرای کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدراتیو برزیل بیانیه مشترکی بین دو وزیر در راستای گسترش تعاملات و تبادلات تجاری امضا شد.

ایسنا

(یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳) ۱۴:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها