شنبه / ۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۳
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۰۷۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
فراخوان فعالان تجاری در دیدار با هیات تجاری رومانی

ثبت نام رایگان تجار ایرانی در دیدار با هیات تجاری و بازرگانی رومانی

به گزارش فودنا، هیات فنی-تجاری اتاق مشترک بازرگانی رومانی - ایران به سرپرستی آقای ماتاکه نیکولایده به منظور دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی کشورمان از تاریخ 26-23 شهریور ماه سال جاری به ایران سفر خواهد نمود. این هیات ساعت 10 صبح روز دوشنیه مورخ 24 شهریور ماه سال جاری در محل ساختمان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران برای دیدار با همتایان ایرانی خود حضور خواهد یافت.

به گزارش فودنا، هیات فنی-تجاری اتاق مشترک بازرگانی رومانی - ایران  به سرپرستی آقای  ماتاکه نیکولایده به منظور دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی کشورمان از تاریخ 26-23 شهریور ماه سال جاری  به ایران سفر خواهد نمود. این هیات ساعت 10 صبح روز دوشنیه  مورخ 24  شهریور ماه سال جاری در محل ساختمان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران برای دیدار با همتایان ایرانی خود حضور خواهد یافت.

زمینه های کاری هیات تجاری رومانی :

ساخت و ساز ( شهری ، صنایع هوائی و سد سازی ) ، صنایع سنگین (ساخت کانتینر و مخازن ، تجهیزات و قطعات صنایع خود رو و تراکتور سازی ، ذوب فلزات و .... )صنایع کشاورزی و غذائی ، نساجی ، دارو ،چوب ، نفت و پتروشیمی ،  تجهیزات الکترونیک و صنعتی ، زیر ساختهای انرژی ، حمل و نقل و گردشگری ، خدمات زیست محیطی .

از فعالان اقتصادی و اعضای محترم اتاق بازرگانی تهران  تقاضا می شود در صورت تمایل به حضور در این جلسه و دیدار و مذاکره با اعضای هیئت تجاری رومانی با تکمیل فرم   و ارسال  به نمابر  88720461 آمادگی خود را اعلام و  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88719011 تماس حاصل نمایند.

نماد فودنا

 

 

(شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳) ۱۰:۲۳
شرکت کیسه کشاورز
۱۳۹۳/۰۶/۰۱ Iran
0
0
0

فرم ثبت نام چطوری تهیه گردد؟ در سایت نیست؟

عبداله شیربند
۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
0
0

با سلام و احترام اینجانب متمایل به شرکت در فراخوان فعالان صنعت در دیدار با هیات تجاری رومانیایی می باشم. با سپاس

افسانه رجبی
۱۳۹۳/۰۶/۰۹ Iran
0
0
0

با سلام و احترام اینجانب افسانه رجبی از آژانس سارینا پرواز ، تمایل به شرکت در فراخوان فعالان صنعت در دیدار با هیات تجاری رومانیایی می باشم. با سپاس

صنایع فلزی صانع
۱۳۹۳/۰۶/۰۲ Iran
0
0
0

با سلام خدمت شما زمینه گفتگو بیشتر درباره صادرات به این کشور می باشد یا واردات از رومان؟ با سپاس صنایع فلزی http://www.sane.asia


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها