جمعه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۸:۴۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۰۷۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

افزایش قیمت محصولات لبنی با مجوز ستاد تنظیم بازار است

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه افزایش قیمت محصولات لبنی با مجوز ستاد تنظیم بازار بوده است، گفت: سازمان حمایت درباره بازگشت قیمت‌ها به صنایع لبنی مهلت نداده است.

رضا باکری  در پاسخ به اینکه معاون سازمان حمایت گفته است به صنایع متخلف لبنی برای بازگشت به قیمت‌های مصوب یک هفته مهلت داده شده است، گفت: تخلفی در قیمت نبوده است، افزایش اخیر 15 درصدی قیمت شیر با مصوبه ستاد تنظیم بازار انجام شده است.

وی در پاسخ به اینکه افزایش‌ جدیدی به تازگی در برخی محصولات لبنی رخ داده است، گفت: برخی از کارخانه‌های لبنی افزایش قبل از ماه مبارک رمضان را اعمال نکرده بودند و بعد از ماه رمضان قیمت را افزایش دادند.

باکری در پاسخ به اینکه چه برندهایی افزایش قیمت نداده بودند، گفت: مثلاً کارخانه میهن و پگاه قبل از ماه رمضان قیمت را افزایش ندادند و برخی کارخانه‌ها هم تنها چند قلم کالای لبنی افزایش داده بودند.

از باکری سئوال شد، دلیل عدم افزایش قیمت آنها چه بوده است، گفت: کارخانه‌ها نگران شکست خوردن در بازار رقابت بودند، زیرا تقاضا برای آنها خیلی مهم است و به همین دلیل قیمت را افزایش نداده بودند.

دبیر انجمن صنایع لبنی تصریح کرد: افزایش محصولات لبنی از ابتدای تیرماه سال 93 و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار به میزان 15 درصد نسبت به قیمت سال 92 بوده است.

فارس

(جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳) ۱۸:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها