جمعه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۵
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۰۶۸۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس اقتصاد
نعمت زاده:

مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی کشور استخراج شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت از استخراج مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی کشور خبر داد.

محمدرضا نعمت زاده عصر چهارشنبه در نشست توسعه و سرمایه گذاران در استان اردبیل گفت: یکی از اهداف ما مبارزه با رکود است و در همین راستا مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی را به تفکیک واحدها و بانکها استخراج می کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه تحریم و رکود شرایط گذرایی است نیازمند اراده و خلاقیت در حوزه بهبود صنعتی و تجاری کشور هستیم.

نعمت زاده خواستار توجه کارآفرینان و سرمایه گذاران به این موضوع شد و بیان کرد: مدیران و کارآفرینان زمینه رشد کشور را فراهم کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به مشخص  کردن اولویت های سرمایه گذاری در سایت این وزارتخانه اشاره کرد و افزود: در عین حال رشته های دانش بنیان شناسایی و در سایت مربوطه قرار داده شدند.

نعمت زاده در ادامه صحبت های خود به مشکلات واحدهای صنعتی استان اردبیل اشاره کرد و بر ضرورت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی برای تصمیم گیری و برنامه ریزی اصولی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان نمین از سوی تمامی مسئولان استانی درخواست شده است، اضافه کرد: باید برای ایجاد این منطقه که 3 هزار هکتار برای آن پیش بینی شده است هدفگذاری شود.

نعمت زاده در پایان خواستار دقت نظر مسئولان و مدیران در اجرای خلاقانه پروژه های اقتصادی شده و تصریح کرد: کشور ایران در دستیابی به خط توسعه برابر و مشابه با بسیاری از کشورهای پیشرفته امروز امکانانات مناسبی دارد.

 

مهر


(جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳) ۱۱:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها