پنج شنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۳
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۰۶۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

برندسازی مهم‌ترین گام برای صادرات آب معدنی

مدیرکل ترویج تجارت سازمان توسعه ایران ، برندسازی مناسب را مهم‌ترین گام در زمینه صادرات آب معدنی اعلام کرد .

جلالی‌پور امروز در همایش ملی آب معدنی با رویکرد تجارت و صادرات که در شهرکرد در حال برگزاریست با بیان اینکه آب از محورهای رقابت بین کشورها در آینده است گفت : با توجه به کاهش بازار سوخت فسیلی ، منابع آبی می‎تواند جایگزین سوخت در رویکردهای تجاری و صادراتی شود .

مدیرکل ترویج تجارت سازمان توسعه ایران ، همچنین به زمینه های طبیعی موجود در استان چهارمحال تاکید کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم در دو یا سه سال آینده با برندسازی مناسب بتوانیم محصول آب معدنی چهارمحال و بختیاری را به دنیا معرفی کنیم .

در این نشست آقای امامی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم این استان را برترین مولد آب معدنی معرفی کرد و گفت: این همایش زمینه ساز برندسازی آب معدنی چهارمحال و بختیاری است.

(پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳) ۰۹:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها