چهارشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۰۶۶۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی
مدیر اجرایی کانون صنایع غذایی

تعیین قیمت محصولات لبنی پرچرب در جلسه امروز

مدیر اجرایی کانون صنایع غذایی از برگزاری جلسه‌ای برای تعیین قیمت جدید محصولات لبنی پرچرب طی روز جاری خبر داد و گفت: برخی تولیدکنندگان لبنی با سوء ‌استفاده از این جلسه، پیش از برگزاری آن قیمت تولیداتشان را افزایش دادند.

مسعود سیف  در پاسخ به این سؤال که اخیراً قیمت برخی محصولات لبنی به ویژه محصولات لبنی پرچرب افزایش یافته است، آیا مصوبه‌ای در این مورد صادر شده یا خیر، اظهار داشت: هنوز مصوبه‌ای برای افزایش قیمت محصولات لبنی صادر نشده و قرار است در جلسه عصر امروز کانون صنایع غذایی در این مورد تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: برخی با سوء‌استفاده از برگزاری جلسه امروز و با این فرض که قیمت محصولات لبنی افزایش خواهد یافت، نسبت به افزایش قیمت تولیداتشان اقدام کرده‌اند.

به گفته سیف، قرار است در جلسه امروز در مورد افزایش قیمت محصولات لبنی پرچرب تصمیم‌گیری شود و در صورتی که این تصمیم‌ گرفته نشود، کارخانه‌هایی که نسبت به افزایش قیمت محصولاتشان اقدام کرده‌اند باید قیمت آن را به حالت قبل برگردانند.

وی با بیان اینکه تغییری در قیمت محصولات لبنی کم چرب اتفاق نخواهد افتاد، گفت: در مورد افزایش قیمت محصولات لبنی پرچرب، در جلسه امروز تصمیم‌گیری و نتیجه آن برای تأیید نهایی به سازمان حمایت ارائه خواهد شد.

فارس

(چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳) ۱۱:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها