چهارشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۰۶۵۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

اکنون لبنیات عاری از پالم است

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره تخلف برخی کارخانجات نسبت به استفاده غیرمجاز از روغن پالم، ‌گفت: با توجه به گزارشات وزیر بهداشت،‌ اکنون لبنیات عاری از روغن پالم است و مردم می‌توانند به راحتی از این محصولات استفاده کنند.

محمدحسین قربانی ،‌ در تشریح دستور کار امروز سه‌شنبه( 28 مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: جلسه امروز کمیسیون در مورد اجرای پزشک خانواده در 2 استان فارس و مازندران بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به گله‌مندی‌هایی که برخی‌ها نسبت به عدم اجرای این طرح و کمبود اعتبارات برای اجرای آن داشتند، بیم آن وجود داشت تا این طرح به صورت نیمه‌کاره باقی نماند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با بیان اینکه وزیر بهداشت دراین جلسه برای رفع دغدغه‌های نمایندگان نسبت به اجرای طرح پزشک خانواده تاکید داشت، گفت: وزیر بهداشت بر این امر تاکید کرد که با توجه به وعده‌های دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی حوزه سلامت، ‌امید است که طرح پزشک خانواده را در این دو استان بتوان به شکل مطلوب‌تری اجرا کرد.

وی با بیان اینکه بررسی روغن پالم در کمیسیون بهداشت با حضور هاشمی، افزود: با توجه به تخلفی که صورت گرفته بود اما با پیگیری های به عمل آمده می توان این خبر را اعلام کرد که اکنون لبنیات عاری از روغن پالم است و مردم می‌توانند بهارحتی از این محصولات استفاده کنند.

خانه ملت

(چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳) ۰۹:۵۰
مسعود
۱۳۹۳/۰۵/۲۹ Iran
0
0
0

مثل اینکه آقای سخنگو به تمام مراکز تولید مصولات لبنی کشور سرزده و از همه قول گرفته که از این پس از این روغن استفاده نکنند و آنها هم قول مساعد دادند !!!!


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها