دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۵۵۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
امروز

برگزاری همایش صادرات غیرنفتی اتاق تهران

چهارمین همایش صادرات غیرنفتی اتاق تهران صبح دوشنبه 27 مردادماه با حضور چهره‌های دولتی و بخش خصوصی در سالن خلیج فارس سازمان توسعه تجارت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، پیش‌بینی می‌شود این گردهمایی با استقبال بالای فعالان اقتصادی و دست‌اندرکاران حوزه تجارت و کسب‌و‌کار مواجه شود، علاوه بر اینکه مدیران ارشد از بدنه دولت نیز در پانل‌های تخصصی همایش اتاق تهران حضور خواهند داشت.
همایش اتاق تهران قرار است در دو پانل تخصصی، به بررسی موضوع صادرات غیرنفتی بپردازد. در پانل «سیاست‌های دولتی»، اعضای این پانل که متشکل از نمایندگان دولت و بخش خصوصی است به تحلیل و گفتمان درباره برنامه‌ها و استراتژی دولتمردان در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی خواهند پرداخت.
پانل دوم این همایش به موضوع «فرصت‌ها و استراتژی‌های صادرات» اختصاص دارد و برگزارکنندگان این پانل قصد دارند زوایای پیدا و پنهان رونق صادرات غیرنفتی را مرور کنند.
سخنران افتتاح چهارمین همایش صادرات غیرنفتی اتاق تهران آقای محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری خواهد بود و آقای غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس شورای اسلامی نیز سخنرانی پایانی این گردهمایی را برعهده خواهد داشت.
چهارمین همایش صادرات غیرنفتی اتاق تهران از ساعت 8:30 تا 15:30 فردا دوشنبه 27 مردادماه جاری در محل سالن خلیج فارس سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.
(دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳) ۰۹:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها