شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۳
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۵۰۴۹۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
جوابیه

جوابیه دبیرانجمن صنعت آبلیموی ایران : آقای میر رضوی لطفا حیطه شغلی خود را مشخص نمایید

به گزارش فودنا، پیرو خبر منتشر شده مورخ 16/05/1393 در سایت فود پرس با عنوان "از سبزی و برنج تا شیر و تن ماهی/ همه مواد غذایی و خوراکی آلوده‌ای که در این سالها خورده‌ایم " ، دبیرانجمن صنعت آبلیموی ایران اینگونه بیان کرد :

به گزارش فودنا دبیر انجمن صنفی کارفرمایی آبلیموی ایران سرکار خانم رویا جعفری شاهی، جوابیه ای را مبنی بر خبر منتشر شده در سایتفودپرس به نقل از آریالای میر رضوی صادر نمود که به شرح زیر است:

جناب آقای میر رضوی از آنجایی که شما بدون داشتن هیچگونه سمت در صنعت آبلیموی ایران و بدون تحقیق وداشتن  ادله کافی به خود اجازه نشر اکاذیب در رابطه با تولید کنندگان صنعت آبلیمو ایران را داده اید ، میبایست در خصوص این اتهامات که در درجه اول به موسسه محترم استاندارد،  وزارت محترم بهداشت و نظارت بر غذا و دارو و همچنین 99% کارخانجات تولید کننده آبلیمو کشور ( البته به ادعای جنابعالی) مربوط میباشد پاسخگو باشید .

شما بدون توجه به اینکه کلیه کارخانجات مورد اتهام  دارای پروانه ساخت معتبر میباشند وضمن رعایت کردن ماده 117 قانون استاندارد همگی دارای مهر استاندارد میباشند و با بی توجهی نسبت  به  زمان برداشت لیموترش  از هزاران هکتار باغات مرکبات باعث تشویش قشر زحمت کش کشاورز شده اید .

آقای میر رضوی لطفا حیطه شغلی خود را مشخص نمایید ، چون بغیر از اظهار نظرات علمی جنابعالی اظهاراتی هم در رابطه با سودهای کلان آبلیمو داشته اید !!!!!!!!!!!! که بسیار جالب بود ، جهت این فعالیت بی وقفه به شما پیشنهاد همکاری با سازمان امور مالیاتی کشور  را دارم ، گویا شما بجای توجه به سندیکای مهم کنسرو که به عنوان وعده غذای اصلی خیلی از هموطنان استفاده می شود ، پتانسیل خود را صرف به چالش کشیدن سایر تولیدات غذایی مینمایید .

خواستار توضیح واضح و روشن جنابعالی هستم .لازم به ذکر است ، با توجه به نشر اکاذیب حق تعقیب کیفری جنابعالی از طرف 99% تولید کنندگان کشور محفوظ میباشد .

ضمنا" انجمن صنفی صنعت آبلیموی کشور ، از جناب آقای دکتر دیناروند ریاست محترم سازمان غذا و دارو جهت جوابیه روشن و خداپسندانه در این مورد مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می نماید .

و من الله توفیق

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی آبلیموی ایران

رویا جعفری شاهی

(شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳) ۱۰:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها